منشا و خلیل زاده با پرسپولیس داخلی بستند


باشگاه پرسپولیس مالیات مربوط به قرارداد برانکو ایوانکوویچ را پرداخت نکرده و همین مورد باعث شده این مربی ممنوع‌‌الخروج شود. نه فقط برانکو بلکه چند بازیکن شاخص پرسپولیس هم به دلیل عدم پرداخت مالیات خود با مشکل ممنوع‌الخروجی مواجه شده‌اند. چندی پیش باشگاه پرسپولیس جهت شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا موفق شد برای خروج برخی بازیکنانش و همچنین برانکو از کشور مجوز موقت بگیرد و این در حالی بود که سرمربی کروات سرخ‌پوشان در جریان این موضوع قرار نداشت. حالا برانکو متوجه شده که به دلیل عدم پرداخت مالیات قراردادش توسط باشگاه ممنوع‌الخروج است و نمی‌تواند برای تعطیلات پایان فصل به کشورش برگردد. هرچند برانکو ممنوع‌الخروجی‌اش را تکذیب کرد اما باشگاه پرسپولیس در تلاش است هرچه زودتر مالیات برانکو را پرداخت کند تا او بتواند بعد از اتمام بازی‌های پرسپولیس ایران را ترک کند. قرارداد برانکو با پرسپولیس 700 هزار دلار است و طبق قانون مالیاتی کشور باید 22 درصد از این مبلغ به عنوان مالیات به اداره دارایی و مالیات پرداخت شود. به این ترتیب برانکو چیزی حدود 160 هزار دلار بدهی مالیاتی دارد. به این ترتیب باشگاه پرسپولیس برای گرفتن تسویه حساب مالیاتی برانکو باید حدود 615 میلیون تومان بپردازد تا مشکل ممنوع‌الخروجی برانکو حل شود. در این بین برخی بازیکنان پرسپولیس هم که خودشان می‌دانند بدهی مالیاتی دارند سخت پیگیر تسویه حساب خود با باشگاه پرسپولیس هستند تا با دریافت پول، مالیاتشان را پرداخت کرده و در تعطیلات راهی خارج از کشور شوند. روز گذشته علاوه بر شجاع خلیل‌زاده که برای امضای قرارداد داخلی خود در باشگاه حضور یافت محسن مسلمان، مهدی طارمی و کمال کامیابی‌نیا نیز برای پیگیری مسائل مالی خود به باشگاه پرسپولیس رفتند و نکته قابل توجه ناراحتی مسلمان هنگام خروج از باشگاه بود؛ اتفاقی که می‌تواند به شایعات جدایی احتمالی این بازیکن از جمع سرخ‌پوشان دامن بزند. پیش از این در خراسان‌ورزشی درخصوص احتمال جدایی مسلمان از پرسپولیس نوشته بودیم.
 
بعد از شروعی ناامیدکننده در لیگ شانزدهم کمتر کسی فکر می‌کرد که استقلال بتواند فصل را در رتبه‌های بالایی جدول به اتمام برساند اما داستان استقلال در نیم فصل دوم کاملا متفاوت بود. این تیم توانست با اعتماد به بازیکنان جوانش در نهایت به عنوان نایب قهرمانی برسد. حالا انتظارات از منصوریان بیشتر شده و مربی محبوب آبی‌ها برای حضوری قدرتمند در لیگ هفدهم و همچنین بازی‌های آسیایی به دنبال تقویت تیمش است. گفته می‌شود منصوریان لیست خود را به مسئولان باشگاه داده و آبی‌های پایتخت برای عقب نماندن از رقیب دیرینه خود به زودی پروژه‌های نقل‌وانتقالاتی خود را کلید خواهند زد. در این گزارش قصد داریم نگاهی داشته باشیم به خریدهای احتمالی استقلال در نقل‌وانتقالات تابستانی.
 خط دفاعی
پژمان منتظری مانند فصل گذشته یکی از گزینه‌های اصلی استقلال است و منصوریان قصد دارد با جذب این استقلالی قدیمی خط میانی تیمش را مستحکم‌تر کند اما علاوه بر مرکز خط دفاعی، منصوریان برنامه‌های دیگری هم برای تقویت خط دفاعی تیمش دارد. با افت مگویان و یعقوب کریمی، مصدومیت‌های وریا غفوری و کم‌تجربگی زکی‌پور، منصوریان قصد دارد با جذب دو بازیکن جناحین خط دفاعی تیمش را بیمه کند. سرمربی استقلال برای جناح راست دو گزینه مد نظر دارد که یکی دانیال ماهینی از استقلال خوزستان و دیگری روزبه شاه‌علیدوست از سایپاست. البته گفته می‌شود منصوریان از حضور رامین رضاییان هم استقبال می‌کند و بدش نمی‌آید ستاره جنجالی فصل گذشته پرسپولیس را در تیمش ببیند. در پست دفاع چپ مهرداد قنبری، مدافع نیمکت‌نشین ذوب‌آهن گزینه منصوریان است.
 خط میانی


در میانه میدان منصوریان برای تقویت تیم روی دو ملی‌پوش ازبکستانی تمرکز کرده است. سرور جبارف که به خاطر محرومیت فیفا در زمستان مجبور شد راه اصفهان و سپاهان را در پیش بگیرد در کنار جلال‌الدین ماشاریپوف 23 ساله از لوکوموتیو تاشکند، دو هدف سرمربی استقلال در تابستان آینده هستند.
 خط حمله
در خط حمله اصلی‌ترین هدف سرمربی استقلال بازیکنی است که خودش در همدان و در زمان حضور در پاس او را کشف و به فوتبال ایران معرفی کرد. مرتضی تبریزی، کاپیتان سوم این فصل ذوب‌آهن با توجه به اتمام قراردادش با اصفهانی‌ها و رابطه خوبش با منصوریان شانس زیادی برای آبی‌پوش شدن دارد. علاوه بر این، سجاد شهباززاده هم دیگر گزینه‌ای است که مدت‌ها به سوژه اصلی اردوی این تیم تبدیل شد و منصوریان با ادعای این‌که پیراهن شماره 10 را برای او نگه داشته قصد دارد تا دوباره مهاجم اردبیلی را در جمع شاگردانش ببیند.
سایر اخبار این روزنامه
وزیـر کشور: پدیده تقریبا دیگر هیچ مشکلی ندارد وزیـر کشور: پدیده تقریبا دیگر هیچ مشکلی ندارد منشا و خلیل زاده با پرسپولیس داخلی بستند منشا و خلیل زاده با پرسپولیس داخلی بستند همچنان زیر آوار مشکلات همچنان زیر آوار مشکلات آرامش نسبی در سوریه آرامش نسبی در سوریه سیف: دستورالعمل بخشش جرایم و سود تسهیلات زیر 25 میلیون به زودی ابلاغ می شود سیف: دستورالعمل بخشش جرایم و سود تسهیلات زیر 25 میلیون به زودی ابلاغ می شود هدف ترامپ از سفر به عربستان واسرائیل هدف ترامپ از سفر به عربستان واسرائیل محاسبه پس از مناظره محاسبه پس از مناظره نمایشگاه بین المللی گل و گیاه تهران آغاز به کار کرد نمایشگاه بین المللی گل و گیاه تهران آغاز به کار کرد متوسط سن در کابینه آینده باید ۴۵ سال باشد متوسط سن در کابینه آینده باید ۴۵ سال باشد واکنش اصلا ح طلبان و اصولگرایان به پیشنهاد اعلام اموال نامزدها واکنش اصلا ح طلبان و اصولگرایان به پیشنهاد اعلام اموال نامزدها بیکارم؛ سوپرمارکت بزنم!؟ بیکارم؛ سوپرمارکت بزنم!؟ ماجرای نجات کودک 3 ساله از چنگ گرگ درنده ماجرای نجات کودک 3 ساله از چنگ گرگ درنده افزایش ماهانه 10 هزار ازدواج افزایش ماهانه 10 هزار ازدواج