فرمانده کل سپاه: تا آخرین لحظه بازسازی در کنار زلزله‌زدگان می‌مانیم

سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش مهر، سرلشکر حسین سلامی قبل از ظهر دیروز در حاشیه بازدید از روستا‌های زلزله زده آذربایجان شرقی در میانه گفت: از همان ساعات اولیه وقوع زلزله نیرو‌های سپاه عاشورا برای امداد‌رسانی در میانه و سراب حاضر شدند و سپاه به عنوان خادم مردم تا پایان بازسازی‌ها در منطقه باقی خواهد ماند و منطقه را بهتر از گذشته تحویل مردم خواهیم داد. وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیا از روز اول برای آواربرداری حاضر شده است، ادامه داد: ما آخرین نفراتی خواهیم بود که اینجا را ترک خواهیم کرد، در دو هفته آینده آواربرداری را کامل تمام می‌کنیم.
سلامی با تأکید بر ضرورت همکاری مردم روستا‌های زلزله زده با نیرو‌های خدماتی و آواربرداری گفت: ما عیدمان را کنار شما هستیم و باید همگی برای نوسازی خانه‌ها و تعمیر واحد‌های مسکونی با هم تلاش کنیم. فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه بعداز اتمام آواربرداری برنامه‌های دیگر در این مناطق شروع می‌شود، گفت: طی هفته گذشته ۱۰۵ واحد مسکونی تخریبی آوار برداری شده که نیمی از این واحد‌ها را قرارگاه خاتم‌الانبیای سپاه انجام داد. وی با اشاره به اینکه سپاه همواره خدمت به مردم را در اولویت خود قرار داده است، گفت: سپاه مدافع اصلی و همیشگی مردم در سختی‌ها و مشکلات است. در روستا‌های زلزله زده میانه ۲۰ دستگاه مهندسی سنگین سپاه در حال فعالیت است.
سلامی با بیان اینکه این اتفاق یک آزمایش الهی است و همه از یک تن واحد هستیم، ادامه داد: اگر سیاست‌های مجریان مشخص شود بضاعت خود را پای کار می‌آوریم.