پرچم مشهدی ها بالاست

تیم فوتبال شهرخودرو در دیداری هجومی به هفتمین برد خود در این فصل دست یافت و موفق شد بر صدر جدول مسابقات تکیه بزند. مسابقه معوقه از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر عصر دیروز با بازی شهر خودرو - گل گهر سیرجان در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد و شاگردان یحیی گل محمدی با گل زیبای امین قاسمی نژاد صدر نشین شدند. این مسابقه برای هر دو تیم از جهاتی مهم بود؛ چرا که گل گهر سیرجان وضعیت خوبی در جدول مسابقات ندارد و تاکنون هیچ بردی در این رقابت ها نداشته است.برای همین کسب پیروزی یا  مساوی برای این تیم سوغات خوبی از مشهد به حساب می‌آمد. در مقابل تیم مشهدی نیز رویای صدر نشینی داشت  و این که با پیروزی در مقابل حریفش علاوه بر صدر‌نشینی، با روحیه  بهتری به مصاف بازی های آینده خود که خیلی هم سخت است برود.برای همین یحیی گل محمدی با تاکتیکی متفاوت بازیکنان خود را روانه میدان کرد و در یک ضد حمله با گل زیبا و دیدنی امین قاسمی نژاد 23 امتیازی شدند و با یک امتیاز بیشتر از سپاهان در صدر قرار گرفتند. در دقیقه 65 بازی در یک ضد حمله سریع، پاس بلند سروش رفیعی از عقب به میانه زمین و به سعید صادقی رسید که این بازیکن پس از حمل توپ، امین قاسمی‌نژاد را صاحب موقعیت کرد تا او بعد از نفوذ به محوطه جریمه گل‌گهر و ضربه فنی تماشایی به کنج دروازه، تنها گل تیمش را به ثمر رساند. شهر خودرو با عملکرد دفاعی عالی خود پس از سپاهان که با یک گل خورده بهترین خط دفاعی را دارد، سه گل دریافت کرده است و حالا با پیروزی برابر گل گهر، با یک امتیاز بیشتر از شاگردان قلعه نویی به صدر جدول رسیده‌ و رقابت مدعیان را جذاب‌تر از همیشه کرده‌ است؛ اتفاقی که بدون تردید ساختار دفاعی تیم یحیی در آن با توجه به پیروزی های اقتصادی آن ها، نقش پررنگی را ایفا می‌کند.
همچنین سروش رفیعی پس از سه هفته دوری از ترکیب اصلی شهر خودرو، بار دیگر در جمع 11 مرد ترکیب اصلی یحیی قرار گرفته بود. در روزی که قاسمی‌نژاد برای شهر خودرو گل سه امتیازی زد، رفیعی با حرکات تخریبی خود بارها دفاع منسجم گل‌گهری ها را به هم ریخت و توانست موقعیت سازی کند . او در دو موقعیت فرصت عالی برای گلزنی داشت؛ بار نخست پشت محوطه جریمه گل گهر شوت راه دور تماشایی رفیعی مماس با تیرک افقی گل‌گهر، روی تور دروازه این تیم فرود آمد و با بدشانسی او تبدیل به گل نشد.بار دوم هم روی یک کار تیمی، توپ مجدد به سروش رسید که ضربه فنی رفیعی با حداقل اختلاف از کنار دروازه فراهانی به بیرون رفت تا این‌چنین در روز بازگشت به ترکیب با اقبال بد مواجه شود و ضربات او به دروازه حریف راهی پیدا نکند؛ رفیعی با نمایش خوب خود توانست پیش از سه تقابل مهم برابر تراکتور، استقلال و سپاهان اعلام آمادگی خود را به کادرفنی اعلام کند تا حالا یکی از انتخاب های نخست گل محمدی برای قرارگیری در ترکیب اصلی شهر خودرو باشد.
درخشش مهدی رحمتی
با بسته ماندن دروازه شهر خودرو در دیدار برابر گل گهر سیرجان، تعداد بازی های بدون گل خورده مشهدی‌ها به عدد 7 رسید تا همچنان پس از سپاهان، دومین خط برتر لیگ نوزدهم قلمداد شوند. حالا با این پیروزی بدون گل خورده عدد کلین شیت مهدی رحمتی  در پایان 10 مسابقه، به عدد 7 رسیده است تا او در جمع بهترین دروازه‌بانان لیگ نوزدهم به مانند فصول گذشته قرار گیرد . میزان دقایق بسته ماندن دروازه شهر خودرو به عدد 508 رسید؛ عددی که در به ثمر نشستن آن تا کنون حسین مرادمند و علی نعمتی دو دفاع میانی شهر خودرویی‌ها هم نقش آفرینی عالی داشته‌اند. به نوعی رحمتی توانست عصای یحیی برای فرار از گرفتاری در خانه باشد آن‌هم در روزی که مرادمند و نعمتی عملکرد خوبی نداشتند.


بازی های سخت
تیم شهر خودرو در ادامه بازی های لیگ برتر چند مسابقه حساس و سخت را پیش رو دارد. دیدارهایی که نبرد با مدعیان قهرمانی در این فصل از مسابقات است.هفته آینده باید در زمین تراکتور به میدان برود.سپس به مصاف صنعت نفت آبادان برود و پس از آن خود را برای رقابت با استقلال و سپاهان آماده کند. این دیدارها می تواند عیار شهر خودرو را مشخص کند. یحیی گل محمدی چهار هفته طلایی و سخت را پیش رو دارد. اما در این میان نکته ای که جای نگرانی دارد به صحبت های یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از این مسابقه بر می گردد که از وضعیت موجود باشگاه چندان رضایت ندارد.چرا که بیان کرده بود مشکلات مالی و کمبود امکانات داریم.  مشکلات پنهانی وجود دارد که واضح صحبت نکرد، اما جای تامل دارد.