مقتدی صدر: تظاهر کنندگان شبح دخالت آمریکا را از عراق دور کنند

متقدی صدر: از تظاهرکنندگان عراقی می‌خواهم مراقب دخالت‌های آمریکا و برنامه‌های آن باشند.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما تلویزیون المیادین اعلام کرد مقتدی صدر رئیس جریان صدر عراق با انتشار توئیتی نوشت: از انقلابیون در عراق دعوت می‌کنم تا خود را از سایه دخالت‌های خارجی و دیگر طرف‌ها در تحرکات شان دور کنند.
از انقلابیون می‌خواهم تا از کسانی که پشت صفحه کلید‌ها نشسته‌اند و انگشتان آن‌ها براساس برنامه‌های استعماری آمریکا حرکت می‌کند، دوری کنند.
وی افزود: انقلابیون نباید به هیئت‌های دیپلماتیک و سفارتخانه‌های کشور‌های غیراشغالگر، حتی با دادن شعار تعرض کنند.
صدر خاطر نشان کرد: نیرو‌های امنیتی نباید به تظاهرکنندگان حمله کنند، بلکه باید عوامل نفوذی را که به تظاهرکنندگان تعرض می‌کنند، دور کنند. در برابر فرصت تاریخی برای تغییر چهره‌ها به شیوه منطقی قرار داریم به گونه‌ای که عراق گرفتار خطر و خلاء نشود. مجلس باید اصلاحات ریشه‌ای صورت دهد که مهمترین آن‌ها تغییر کمیته انتخابات و قانون انتخابات و نیز بعضی بند‌های قانون اساسی است.
سایر اخبار این روزنامه
سخنگوی دولت اعلام کرد: 60 میلیون نفر مشمول احتمالی دریافت حمایت‌های اجتماعی معیشتی رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: زلزله‌زدگان خانه و اتاقی اجاره کنند و ما اجاره آنها را می‌پردازیم دکتر جهانگیری در بازدید از مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی: وام معیشتی و کمک‌های بلاعوض به مردم آسیب دیده و زلزله‌زده پرداخت خواهد شد رشوه و اخاذی به پرونده استیضاح ترامپ اضافه شد مقتدی صدر: تظاهر کنندگان شبح دخالت آمریکا را از عراق دور کنند 100 کشته و زخمی حاصل تجاوزات دو روزه صهیونیست ها به غزه دستگیری تعدادی از کارکنان متخلف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به جرم رشوه‌های کلان معاون حقوقی رئیس جمهور: قوه قضائیه باید راسا در مورد عناوین مجرمانه اقدام کند وزیر نیرو: 7500 کیلومتر رودخانه در اولویت لایروبی و آزادسازی است تحلیل سیاسی هفته قدردانی دفتر رئیس‌جمهور از استقبال پرشور مردم استان‌های یزد و کرمان از کاروان دولت تدبیر و امید در جلسه هیات وزیران انجام شد؛ موافقت دولت با اختصاص اعتبار برای آبگیری سد نرماب گلستان