سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم
اطلاع‌رسانی سوابق تأمین اجتماعی/ آقای صابر: از سازمان تأمین اجتماعی درخواست داریم که سوابق بیمه شدگان تأمین اجتماعی از طریق پیامک به اطلاع آنها رسانده شود.
معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز/ یک شهروند: به‌دلیل اشغال فضای داخل صندوق خودرو مجبور شدم کپسول آن را بردارم. برای معاینه فنی خودرو که مراجعه کردم، به‌دلیل آن که در کارت خودرو، مشخصات خودرو دوگانه سوز قید شده است در برگه معاینه فنی هم این مشخصات وجود دارد، در حالی که خودروی من فاقد کپسول است. از مسئولان ذیربط درخواست داریم برای این قبیل خودروها با درج کلمه بدون کپسول گاز معاینه فنی را صادر کنند.
 کنتور مجزای آب برای واحدهای بالای 15 سال ساخت/ محمد شریفی نیا از همدان: از مسئولان وزارت نیرو درخواست داریم برای آپارتمان‌های بالای 15 سال ساخت، کنتور اصلی آب در نظر گرفته شود که هزینه هر واحد جداگانه محاسبه شود.

جوابیه
جوابیه به مطلب شارژ کم کارت بلیت مترو
 احتراماً خواهشمند است در خصوص مطلب مندرج در آن روزنامه، پنجشنبه مورخ 9/8/1398 صفحه اول با عنوان: شارژ کم کارت بلیت مترو، پاسخ زیر در همان صفحه به چاپ برسد: احتراماً ضمن سپاس از مسافر محترم، به اطلاع می‌رساند افزایش مبلغ اعتبار کارت بلیت منزلت در اختیار شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه نیست و در صورت موافقت با پیشنهاد تغییر مبلغ شارژ، موضوع باید از طریق کمیته هماهنگی و نظارت کارت بلیت الکترونیک ابلاغ گردد.
 محسن محمدیان ، مشاور مدیر عامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل