مجیدحسینی و سردارآزمون گل زدند



روز گذشته برای لژیونرهای ایرانی حاضر در فوتبال اروپا خوش‌یمن بود. در روسیه و در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ این کشور، زنیت مدافع عنوان قهرمانی به دیدار آرسنال تولا رفت و توانست با تک گل سردار آزمون به پیروزی برسد.
نیمه نخست این دیدار بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید ولی در نیمه دوم این سردار آزمون بود که توانست در دقیقه ۶۳ برای تیمش گلزنی کند. گل سردار روی جاگیری خوبش در محوطه 6 قدم به ثمر رسید و او نشان داد که با آمادگی بالایی به اردوی تیم ملی می‌آید. زنیت با کسب پیروزی در این دیدار ۳۶ امتیازی شد تا جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند. در هلند هم رضا قوچان‌نژاد دوباره گلزنی کرد. در هفته سیزدهم اردی‌ویژه، تیم زوله میهمان توئنته بود. این بازی با باخت 2 بر یک توئنته همراه شد اما تک گل این تیم هلندی را گوچی در دقیقه 62 به ثمر رساند.
 زوله بعد از گذشت 13 هفته از لیگ 18 تیمی دسته اول هلند در رده شانزدهم قرار گرفته.


در این بین خبر گلزنی مجید حسینی برای ترابزون اسپور از همه جالب‌تر بود. ترابزون در هفته یازدهم لیگ ترکیه برابر آلانیا اسپور قرار گرفت و در دقیقه 66 صاحب یک پنالتی شد. سرمربی ترابزون نواختن این ضربه پنالتی را به مدافع ایرانی تیمش واگذار کرد و او با فریب دروازه‌بان گل اول تیمش را به ثمر رساند. چند دقیقه بعد و درحالی که ساعت دقیقه 83 را نشان می‌داد، ترابزون دوباره صاحب پنالتی شد و بازهم مجید حسینی پشت توپ قرار گرفت اما این‌بار دروازه‌بان آنالیا دستش را خواند و نگذاشت تا مجید دوگله شود. پیروزی ترابزون ‌اسپور در حالی در این بازی به دست آمد که این تیم از دقیقه 26 و به دنبال اخراج پارماک، 10 نفره به بازی ادامه می‌داد.