مجید متقی‌فر، سخنگوی جبهه پایداری: حسینیان عضوی از ما نیست

مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی همدلی درباره اظهار نظر اخیر روح‌الله حسینیان عضو جبهه پایداری درباره احمدی‌نژاد می‌گوید: آقای حسینیان عضو پایداری نیست. خیلی وقت است که از جبهه پایداری جدا شده است. این حرف‌هایی که مطرح می‌کنند و عده‌ای را به جبهه پایداری ربط می‌دهند کار گروه‌های اصلاح‌طلب است که می‌خواهند پایداری را ضعیف کنند.
متقی‌فر ادامه می‌دهد: البته همه مواضع ایشان بد نیست. هر کسی فکری دارند. مواضع انقلابی ایشان مورد پسند ما هست. اما جبهه پایداری مواضعش را از طریق سخنگو و دبیر خود اعلام می‌کند.
او درباره احتمال تمایل دوباره پایداری‌ها به احمدی‌نژاد می‌گوید: ما وارد این بحث‌ها نمی‌شویم. پایداری مشی مشخصی دارد. شاخص‌های ما ارزشی است. کسانی که با ولایت زاویه دارند با پایداری هم زاویه دارند. اینها فضاهایی است که درست می‌کنند. مشی آن فرد روشن است که با رهبری زاویه دارد. ارتباط دادن پایداری به این و آن کار غلطی است. اساسا مطرح کردن این موضوع اشتباه هست. امروز نیاز جامعه به یک مجلس انقلابی کارآمد متعهد و مستقل است.
متقی‌فرد می‌گوید: احمدی‌نژاد با ما نیست. ایشان یک جلسه هم با پایداری‌ها نداشته است. هرچند وقت یک بار از این موج منفی راه می‌اندازند. ما با مجموعه جمنا هم تاکنون جلسه‌ای برگزار نکرده‌ایم.


سخنگوی جبهه پایداری تاکید می‌کند: ما معیارها و شاخص‌هایی برای انتخاب نامزد نمایندگی داریم. از جمله اینکه فردی مد نظر ما هست که در خط رهبری باشد. فردی مد نظر ماست که دغدغه مردم را دارد و نگاهش به شرق و غرب نیست. این‌ جریان‌های غرب‌زده هستند که مملکت را بدبخت کرده‌اند.
متقی‌فر درباره احتمال کاندیداتوری قالیباف نیز می‌گوید: ایشان هم مثل دیگران. من مطلب یا نکته‌ فوق‌العاده‌ای در این باره احساس نکردم که مثلا چیز خاصی نسبت به ایشان هست. ما هنوز درباره سرلیستی و موضوعات این چنینی بحث نمی‌کنیم. فعلا روی معیارها کار می‌کنیم. کارهایی به طور معمول انجام می‌شود و اسم‌هایی هم مطرح می‌شود اما هنوز به طور رسمی و مشخص کاری انجام نشده است و نکته قابل ملاحظه‌ای وجود ندارد.
سایر اخبار این روزنامه
روحانی با تکرار نام رییس دولت اصلاحات سعی در پیوند دوباره با اصلاح‌طلبی داشت مردم فرق «خاتمی» و «خاتمی» را می‌دانند داستایوفسکی نقاد روح انسان؛ رها از قید و بند نثر سنتی پایداری‌ها بعد از جدایی از احمدی‌نژاد برای کسب کرسی‌های بیشتر مجلس دوباره دست به دامان او می‌شوند؛ مجید متقی‌فر، سخنگوی جبهه پایداری: حسینیان عضوی از ما نیست «همدلی» مقصد سرمایه‌های سرگردان در ایران با سایر کشورها را ارزیابی کرد چوب تولید گریزی یا چماق واردات‌پیشگی سخنگوی وزارت خارجه: بازخوردهای خوبی از نامه به عربستان و کشورهای منطقه گرفتیم گزارش همدلی از افزایش آلودگی هوای تهران در بیم آلودگی حامیان لاریجانی با مجلس خداحافظی می‌کنند؛ میانبر جلالی از بهارستان به روسیه روحانی با تکرار نام رییس دولت اصلاحات سعی در پیوند دوباره با اصلاح‌طلبی داشت مردم فرق «خاتمی» و «خاتمی» را می‌دانند چرا لاریجانی نامزد انتخابات مجلس نمی شود؟ شفافیت شفاف نیست