منصوریان: نگران من نباشید نگران شهرتان باشید

علیرضا منصوریان سرمربی ذوب‌آهن اصفهان درباره شکست 2 بر یک مقابل ماشین‌سازی می‌گوید: «جریان بازی را در اختیار داشتیم اما روی اشتباهات فردی گل خوردیم، بازی را همه دیدید. این هفته در حفظ نتیجه مشکل داشتیم و از بازیکنان باتجربه گلایه دارم. روی دو اشتباه بازی را از دست دادیم و همه ما مقصریم، بخصوص من که مسئولیت فنی بازی را برعهده دارم.»
سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه بازی زیبا را به حفظ نتیجه ترجیح می‌دادید و برخلاف گفته‌اش صاحب و مالک بازی نبوده، توضیح می‌دهد: «کیفیت بازی ما را دیدید، فوق‌العاده زود به گل رسیدیم. با تفاوت کیفیت بازی روبه‌رو بودیم و روی دو ضربه غافلگیرکننده گل خوردیم؛ یکی روی جوانی دروازه‌بان بود و قبل از گل دوم هم خوب بازی کردیم.»
منصوریان در مورد احتمال اخراجش از باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید: «سؤال شما تخریب‌کننده است، شما نگران من نباشید، نگران شهرتان باشید!»
منصوریان در رابطه با وقت‌کشی تیمش، توضیح می‌دهد: «دو بازیکن ما مصدوم بودند و وقت‌کشی نمی‌کردند. من در چنین فضایی نیستم. به داور گفتم اگر احساس می‌کردید وقت‌کشی شده وقت را محاسبه کنید. از چنین بردهایی خوشم نمی‌آید. خیلی از مربیان چنین روشی دارند که من دوست ندارم. مطهری و خلعتبری بعد از مصدومیت تعویض شدند.»



    ایران 4- نپال صفر
مقاومت 75 دقیقه ای حریف کوچک
تیم جوانان ایران در دومین بازی خود مقابل نپال به پیروزی پرگل چهار بر صفر رسید.
عصر دیروز تیم جوانان ایران مقابل نپال قرار گرفت و تا دقیقه 75 هر چه زد به در بسته خورد. در این بازی بازیکنان نپال با تلاش فراوان از دروازه خودی دفاع کردند اما با گل اول مقاومت‌شان شکسته شد و شیرازه این تیم از هم پاشید.
محمدمهدی احمدی دقیقه 75، احمدرضا جلالی دقیقه 83، علیرضا منظمی دقیقه 86 و آریا برزگر دقیقه 90 گلزنان ایران بودند.
جوانان ایران با این برد 6 امتیازی شدند و در صدر جدول قرار گرفتند. شاگردان سیروس پورموسوی که در بازی اول قرقیزستان را شکست داده بودند، روز یکشنبه به مصاف امارات خواهند رفت.