دسته گل «مهربان»

گروه ورزش- تیم فوتبال شهر خودرو با پیروزی مقابل پارس جنوبی جم به رده دوم جدول رده بندی رسید تا با یک بازی کمتر به دنبال صدرنشینی باشد.نماینده فوتبال استان دیروز در هفته دهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا(ع) میزبان تیم پارس جنوبی جم بود که با حملات متعدد موفق به شکست مهمان خود شد و با 20 امتیاز پس از سپاهان 22 امتیازی در رده دوم جدول جای گرفت.این در حالی است که شهر خودرو نسبت به سپاهان یک بازی کمتر دارد و در صورت برتری مقابل گل گهر سیرجان می تواند صدر نشین شود. مهم ترین نکته در بازی دیروز شهرخودرویی ها نیمکت نشینی یونس شاکری بود که یحیی گل محمدی ترجیح داد تا از حسین مهربان در ترکیب تیمش استفاده کند که این استراتژی خیلی خوب هم جواب داد. چرا که تک گل این پیروزی ارزشمند را حسین مهربان در دقیقه 78 به ثمر رساند.به این صورت که  سعید صادقی از سمت راست ارسال خوبی به محوطه جریمه انجام داد و حسین مهربان با یک چرخش زیبا و ضربه پای چپ توپ را به گوشه دروازه دخسوس فرستاد.
بازی هجومی
45 دقیقه اول این دیدار به سود شهر خودرو بود. این تیم با این که موقعیت زیادی به دست آورد، نتوانست گلی وارد دروازه پارس جنوبی جم کند و فرصت‌های میزبان با درخشش دخسوس دروازه‌بان تیم مهمان از دست رفت. شاگردان کمالوند نیز موقعیت‌ خوبی از روی ضد حمله به دست آوردند که محمد نوری از آن استفاده نکرد و شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.
شهر خودرو که برای رسیدن به سه امتیاز احتیاج داشت مانند نیمه اول، نیمه دوم را نیز هجومی بازی کند، بازی را آرام آغاز کرد. در ادامه گل محمدی با انجام تعویض های خوبی روند بازی را تغییر داد و توانست روند بازی را به نفع خود کند. در ادامه میزبان موقعیت‌های خوبی را روی دروازه خلق کرد و مهربان از سانتر خوب صادقی نهایت استفاده را برد و تک گل تیمش را وارد دروازه دخسوس کرد و سه امتیاز شیرین برای شهر خودرو به ارمغان آورد.


 بازی سختی را بردیم
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو پس از پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی جم در نشست خبری، گفت: بازی سختی را بردیم و برد شیرینی به دست آمد. یحیی گل‌محمدی افزود: تیم حریف خیلی دفاعی کار کرد. در این بازی ها باید از موقعیت‌ها به خصوص در نیمه اول استفاده کرد تا راحت تر بازی کنیم. در نیمه دوم گل زدیم و گل زیبایی هم به ثمر رساندیم.
وی ادامه داد: بازی حساسی را بردیم. در وجود بچه ها کمی استرس بود، چون می خواستیم جزو تیم های بالای جدول باشیم و به همین دلیل کمی بی دقت بودیم. در هر صورت از این 3 امتیاز خوشحالیم. از بازیکنانم تشکر می کنم که برای این 3 امتیاز خیلی زحمت کشیدند. از هواداران هم بابت حمایت خوبی که داشتند، تشکر می‌کنم. از سال قبل تا به حال حمایت خیلی خوبی از ما کردند، از این فرصت استفاده می کنم و این برد را به آقای حمیداوی و شرکت شهر خودرو تقدیم می کنم که سختی های زیادی را متحمل شدند.گل محمدی درباره وضعیت مصدومیت فرامرزی هم گفت: امیدواریم برای زانوی این بازیکن مشکلی پیش نیاید. باید یکی دو روز بگذرد و از زانوی این بازیکن عکس برداری شود.سرمربی شهر خودرو در پاسخ به این که بعد از گل چرا موقعیت‌هایی به دست نیاوردید گفت: ما موقعیت های خوبی در بازی داشتیم اما چون  گل  نزدیم تمرکز از دست رفت. موقعیت 50 درصدی هم به حریف ندادیم. فشار زیادی به تیم حریف آوردیم و مزد صبر خودمان را گرفتیم. ما بعد از گل موقعیت داشتیم اما تمرکز بازیکنان کمی از دست رفت.
در حاشیه
روح ا... باقری بازیکن شهر خودرو بعد از تعویض در اوایل نیمه دوم بسیار ناراحت بود. به طوری که با کادر فنی این تیم از جمله حمید مطهری دست نداد و با عصبانیت روی نیمکت نشست.
کمالوند سرمربی پارس جنوبی جم به علت اخراج در دیدار قبلی مجبور بود از روی سکو  شاگردانش را مقابل شهر خودرو هدایت کند.گل محمدی پس از آن که به سمت نیمکت مهمان رفت با استقبال گرم اسدی مواجه شد  و وقتی متوجه شد کمالوند روی سکو است، از راه دور با اشاره دست به او ادای احترام کرد. حدود سه هزار نفر از نزدیک بازی تیم های شهر خودرو و پارس جنوبی جم را تماشا کردند.