ملت ایران عملیات روانی دشمن را مچاله کرده است

سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه صبح پنج‌شنبه در مراسم صبحگاه واحد‌های نمونه پاسداران و بسیجیان سپاه تهران بزرگ، گفت: سپاه تهران بزرگ حافظان عزت و امنیت و آرامش مردم در تهران هستند؛ تهران ام القرا است؛ قلب انقلاب اسلامی است؛ تهران نقطه کنونی عزت و شرف ایران عزیز و بلکه جهان اسلام است. وی با بیان اینکه امروز بسیاری از سیاست و آرزو‌ها و‌اهداف دشمنان جهانی انقلاب را با اقتدار پشت سر گذاشتیم، افزود: در همه صحنه‌های نبرد به اذن خداوند و با رهبری‌های الهی امامان انقلاب‌مان همه دشمنان مان را شکست داده‌ایم. فرمانده کل سپاه با تأکید براینکه امروز بر قله رفیع در عالم ایستاده‌ایم، اظهار داشت: دشمنان عاجز شده‌اند و راهی برای غلبه بر ما پیدا نمی‌کنند، چون همه راه از زمین، هوا و دریا روی دشمنان بسته است؛ مردان مدافع میهن عزیز و ارزش‌های انقلاب و‌مدافعان مسلمانان مظلوم و‌مدافعان حریم امنیت حرم‌های اهل بیت، همه جا با یک نشان به نام انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان مثل کوه و همانند صخره‌های تسخیرناپذیر ایستاده‌اند.
سرلشکر سلامی تصریح کرد: این مدافعان همه جا راه را بر حرکت دشمنان بسته و آن‌ها را متوقف کرده و به عقب رانده و سرزمین‌های بسیاری نیز آزادشده‌اند؛ نظام‌های دست نشانده‌ای فروریخته وهیچ‌فردی در جبهه دشمن دیگر امیدی به پیروزی ندارد، چون شما روی زمین در برابر دشمنان خدا آرایش گرفته‌اید. وی افزود: پس تا وقتی شما هستید و ایستاده‌اید دشمن راهی جز عقب نشینی ندارد؛ این در حالی است که آرزوی آن‌ها این بود که اقتصاد کشور ما فلج شود، اما امروز می‌بینید که این‌کشور بهتر از کشور‌های پیشرفته در حال ساخته شدن است؛ امروز هرچند در تحریم هستیم، اما در حال رفع مشکلات خود قرار داریم، در صورتی که دشمن در حال مواجهه با مشکلات سنگین‌تری است. فرمانده کل سپاه عنوان کرد: امروز در خیابان‌های کشور‌های به ظاهر پیشرفته مشکل، مسئله و بحران دیده می‌شود، اما در ایران چیزی با این نام وجود ندارد؛ پس سیاست شکست دادن ما در عرصه اقتصادی با شکست روبه‌رو شده است واین موضوعی است که دشمن هم از آن اطلاع دارد.
گروه‌های جهادی، سربازان یک نبرد بزرگ هستند
سردارسرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همچنین صبح پنج‌شنبه در آیین بهره‌برداری از ۷۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در سراسر کشور در جمع نیرو‌های بسیجی و گروه‌های جهادی، اظهار داشت: ما نمی‌توانیم در هیچ نبردی شکست بخوریم و این غیرممکن است. گروه‌های جهادی سربازان و افسران یک نبرد بزرگ هستند، نبردی که عزت ملت و سرزمین ما را هدف قرار گرفته است. وی افزود: جنگ اقتصادی و عملیات روانی دشمن، عزت و اقتدار و سربلندی ما را هدف قرار گرفته بود، اما در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام شد. فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه شما جهادی‌ها که باشید، ایران همیشه روز و روشن است، گفت: شما جهادی‌ها که باشید ملت ما از سختی‌ها، ساده‌تر عبور می‌کنند و به اهداف بزرگ زودتر می‌رسند.


سرلشکر سلامی تأکید کرد: شأن ملت ما کمیت‌های کوچک نیست، مردم ما باید همیشه خوشحال و سرحال باشند. وی خاطرنشان کرد: به دشمنان هم می‌گوییم هر تهدید را دنبال کنید ما آن را به فرصت تبدیل می‌کنیم و شکست خواهید خورد، چرا که شما آموخته‌اید همیشه بازنده باشید و ما هم یاد گرفته‌ایم همیشه پیروز باشیم. فرمانده کل سپاه تأکید کرد: در برخی از عرصه‌ها فناوری‌های دشمن را حتی در میدان پشت سر گذاشته و بر آن‌ها غلبه کرده‌ایم؛ امروز جوانان ما عرصه علم و فناوری را به عرصه جهاد تبدیل کرده‌اند و محاصره علمی را شکسته‌اند و حتی انحصار علمی را نیز از دشمن گرفته‌اند.
سرلشکر سلامی بیان داشت: ملت ایران عملیات روانی دشمن را شکسته و‌آن را مچاله کرده و دیگر هیچ فردی در ایران پژواک‌صدای بیگانه نیست؛ ملت ایران می‌داند بیگانه فقط به دنبال شکستن عزت ما است؛ دیگر همه جهان می‌داند که این میدان مواجهه چیزی جز یأس برای دشمنان ما ندارد. فرمانده کل سپاه گفت: مردم ما امیدوار، بسیج ما سرافراز، نیرو‌های مسلح‌مان مستحکم، رهبرمان آرام و با وقار و با صلابت این انقلاب بزرگ‌را هدایت می‌کند، پس ما چیزی برای قرارگرفتن در تراز قدرت‌های برتر جهانی کم نداریم و همه چیز مهیا است؛ ایران‌مان را همواره می‌سازیم، به گونه‌ای که برای همگان الگو شود که می‌توان در برابر قدرت‌های بزرگ ایستاد و در عین حال هم پیشرفت کرد و برجسته و ممتاز شد.