برخی برای تصویب لوایح FATF دروغ می‌گویند

حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران، لزوم توجه به یاد خدا را مورد تأکید قرار داد و گفت: مسئولان اگر خدا را یاد کنند، عائله خدا را از یاد نخواهند برد؛ گرانی و فاصله طبقاتی را تحمل نمی‌کنند؛ رنج رنجورها را برنمی‌تابند، برای رضای خدا، قسط و عدل و رعایت حقوق مردم را نصب‌العین خودشان قرار می‌دهند. همچنین نوکری مردم را برای خودشان افتخار
می‌دانند.
به گزارش فارس، وی روز نهم ربیع، آغاز امامت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج) را به همه منتظران و مهدی باوران تهنیت گفت و با‌اشاره به اهمیت مسجد مقدّس جمکران، ابراز داشت: در محضر حضرت آیت‌الله‌العظمی بهجت، عالمی پرسید که آیا مسئله مسجد جمکران مستند به یک خواب است؟ ایشان فرمودند که اولاً مستند به خواب نیست، بلکه حسن مصلح جمکرانی در بیداری، وجود مقدّس حضرت را دید و نقشه مسجد را حضرت برای او ترسیم کرد. همچنین در طول قرن‌ها، ملاقات‌های فراوانی با حضرت در این مسجد اتفاق افتاده است. اینجا قدمگاه اولیاء است.
امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: امروز مسئولان ما وقتی جریان مصدق را می‌بینند باید درس بگیرند. برخی خیال می‌کنند اگر مرگ بر آمریکا نگوییم، آمریکا با ما کاری ندارد. مگر دولت ملّی برای نجات از انگلیس به آمریکا پناه نبرد؟! ولی دیدید با چه وضعیتی مصدق را برکنار و تا آخر در یک روستایی محدود کردند و رژیمی منحوس و بی‌کفایت را سر کار آوردند. رژیمی که همه چیز را به غارت برد.


حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی با‌اشاره به سخن حضرت امام(ره) مبنی بر انقلاب دوم نامیدن تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، اظهار داشت: انقلاب اول به نظر می‌رسید در مقابل استبداد داخلی رقم خورده است و انقلاب دوم، برای استقلال کشور و مقابله با استکبار بیرونی است و نشان می‌دهد که ملّت ایران، زیر پرچم نیابت حضرت حجّت و ولایت فقیه، مصمم است کشوری را از وابستگی به همه کشورهای فاسد، مستقل کند و پایگاهی درست کند که پایان آن، حضور حضرت مهدی ارواحنا فداه باشد.
وی نامگذاری سال 98 به رونق تولید و سپری شدن 8 ماه از این نامگذاری را مورد‌اشاره قرار داد و گفت: آنچه ما را با مشکلات مواجه کرده است، داشتن چشم امید به بیرون و منتظر آنها بودن است.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: تا مدتی در انتظار برجام نشستند و گفتند بدون برجام آب خوردن گیرمان نمی‌آید و آنچه نباید گفته می‌شد. کاری صورت ندادند تا برجام عملی بشود. بعد نتیجه برجام چه شد؟ مگر بنا نبود با برجام همه تحریم‌ها از بین برود؟! مگر طرفداران مذاکره نمی‌گفتند دیوار بی‌اعتمادی فرو ریخته است و در روز اجرای برجام، همه تحریم‌ها برداشته می‌شود؟! آیا یک تحریم برداشته شد؟ نه‌تنها برداشته نشد، بلکه چندین تحریم اضافه شد، هم در زمان دولت قبلی آمریکا که به امضای وزیر امور خارجه آن دل بسته بودند و هم در زمان این دولت.
مگر مومن چند بار از یک سوراخ گزیده می‌شود؟
حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی با یادآوری تأکیدات مکرر رهبر انقلاب در جریان مذاکرات منتهی به برجام مبنی بر اینکه به آمریکا اعتماد نکنید، خاطرنشان کرد: منتظر بودند برجام امضا شود، بعد هم سه ماه سه ماه منتظر بودند که رئیس‌جمهور آمریکا چه تصمیمی می‌گیرد، حالا هم در انتظار فرانسه هستند. مگر مومن، چند بار از یک سوراخ گزیده می‌شود؟
وی با بیان اینکه انتظار می‌رود بیش از این مسئولان مردم را منتظر غربی‌ها نگذارند، گفت: این انتظار، ثبات را از بین می‌برد و بازرگانان و تولیدکندگان نمی‌توانند به‌خوبی کار خود را انجام دهند.
امام جمعه موقت تهران افزود: معلوم نیست فرانسه چه زمانی با آقایان کنار می‌‌آید. چرا باید آقایان به انتظار مذاکره مجدد با آمریکا باشند که به قول رئیس‌جمهور، هیچ دیوانه‌ای با آمریکا مذاکره نمی‌کند. مردم ما در 13 آبان امسال برای همیشه، درِ مذاکره با آمریکا را بستند.
حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی با بیان اینکه تأسف‌آورتر این است که هنوز هم عده‌ای پیگیر تصویب لوایح مرتبط با FATF هستند و گاهی هم دروغ می‌گویند، افزود: گفتند در جلسه سران قوا توافق شده است و آن را به بیت رهبر انقلاب مرتبط کردند که بعد هم تکذیب شد. آیا برجام کافی نبود که آقایان می‌خواهند مضیقه‌های بیشتری را به ملّت تحمیل کنند؟
وی خطاب به دولت گفت: بس کنید، به ملّت تکیه کنید، به وعده‌های الهی دل ببندید و جهادگرانه کمر ببندید و از مردم کمک بخواهید و جوانان عزیز را به‌کار بگیرید تا نیازی به اینطور ذلّت‌ها نداشته باشید.