عضو هیئت رئیسه مجلس: مجمع تشخیص مصلحت نظام سکوت خود در قبال لوایح CFT و پالرمو را بشکند

عضو هئیت رئیسه مجلس گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام بایستی به سکوت خود در قبال لوایح "سی اف تی" و پالرمو پایان دهد و اگر هم با این لوایح مخالفت کرد بایستی کل عواقب آن را بپذیرد.
بهروز نعمتی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت به وضعیت بلا تکلیف لوایح "سی اف تی" و پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت: بالاخره در مباحث "سی اف تی" و پالرمو مجلس شورای اسلامی آنها را به تصویب رسانده و این‌ لوایح به شورای نگهبان ارجاع داده شده‌اند که شورای نگهبان هم نظر مخالفی در این رابطه دارند.
وی به پذیرش عواقب تایید یا عدم تایید لوایح "سی اف تی" و پالرمو ازسوی مجمع اشاره و تصریح کرد: شان مجمع تشخیص مصلحت نظام شان داوری است؛ بنابراین یا بایستی نظر مجلس را بپذیرد یا اینکه نظر شورای نگهبان را مورد قبول خود قرار دهد و این هم شفاف است.
نماینده تهران افزود: بالاخره اگر نظر شورای نگهبان را بپذیرد باید پاسخگوی اتفاقات بعدی اقتصاد کشور باشد، اگر هم بخواهد که نظر شورای نگهبان را تایید نکند که طبیعی است که یک‌سری افراد تندرو نظیر افرادی که در مقابل مجلس خیمه زده بودند، نگران ناراحت می‌شوند؛ بنابراین بایستی وضعیت این لوایح را تعیین و تکلیف کند و مسئولیت و عواقب آن را هم پذیرا باشد.
نعمتی تاکید کرد: حتی امروز برخی از کشورهای دوست ما هم وقتی که می‌خواهند، مراوده بانکی انجام دهند به ما اعلام می‌کنند که ما نمی‌توانیم از راه و مسیر دیگری پول را به کشورمان منتقل کنند؛ بنابراین بایستی چه کاری انجام دهیم.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس اتحادیه مشاوران املاک خبر داد: ادامه روند کاهش قیمت مسکن تا پایان امسال حضرت آیت‌الله جوادی آملی: همه تلاش و کوشش باید این باشد که ذره ای با خون پاک شهدا بازی نشود 13 آبان 58 در تهران چه گذشت؟ راهپیمایی ضدآمریکایی 13 آبان امروز در سراسر کشور برگزار می‌شود رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان: خصومت آمریکا با ملت ایران از کودتای 1332 تا کنون است تظاهرات عراق وارد مرحله اعتصاب اجباری و نافرمانی مدنی شد ظریف در جلسه علنی مجلس اعلام کرد: وزارت خارجه بیشترین تلاش را برای مقابله با پولشویی انجام داده است هو شدن مجدد ترامپ ازسوی مردم آمریکا واکنش وزارت اطلاعات به جوسازی طرفداران حسن عباسی عضو هیئت رئیسه مجلس: مجمع تشخیص مصلحت نظام سکوت خود در قبال لوایح CFT و پالرمو را بشکند معاون کل وزارت بهداشت: 61 درصد هزینه داروی مصرفی کشور از جیب مردم تامین می‌شود رئیس اتحادیه مشاوران املاک خبر داد: ادامه روند کاهش قیمت مسکن تا پایان امسال معاون شهردار تهران: حذف نظارت معاونان شهردار از سازمان‌های زیرمجموعه باعث تضعیف مدیریت شهری است چهار طرح تمام الکترونیک قضایی کشور رونمایی شد چهره بی‌نقاب آمریکا