وزیر آموزش و پرورش: بخشی از مطالبات فرهنگیان این هفته پرداخت می‌شود

وزیر آموزش و پرورش در توییتی از پرداخت مطالبات فرهنگیان در هفته جاری خبر داد.
محسن حاجی میرزایی در صفحه شخصی خود در توئیت نوشت: متاسفانه در سنوات گذشته عمدتا بدلیل تحریم، مطالبات فرهنگیان خارج از کشور پرداخت نشد.
وزیر آموزش و پرورش افزود: با وجود تنگنای بودجه، این هفته با پرداخت بخشی از مطالبات آنها و منقضیان خدمت خارج، روند پرداخت آغاز می‌شود.
وی در ادامه با تاکید براینکه قدردان صبوری این همکاران عزیز هستم، یادآورشد: درحال بررسی بهینه‌سازی هزینه‌های خارج از کشوریم.
پیش از این اصغر نوری مدرس دانشگاه در توییتی خطاب به وزیر آموزش و پرورش نوشته بود: فرموده اید کلیه معوقات سال 97 فرهنگیان پرداخت شده است که جای تقدیر دارد اما بنده به همراه بیش از 2 هزار نفر از معلمان اعزامی به مدارس خارج از کشور از سال 84 تاکنون مطالباتی در موضوع نرخ تسعیر داریم که پرداخت نشده است. لطفاً برای این قضیه تدبیری بیندیشید ممنون.
سایر اخبار این روزنامه
وزیر آموزش و پرورش: بخشی از مطالبات فرهنگیان این هفته پرداخت می‌شود آیت‌الله سیستانی هیچ طرف خارجی نباید در اراده عراقی ها تصرف کند سید حسن نصرالله: آمریکا در ممانعت از برون‌رفت لبنان از وضعیت کنونی نقش دارد ترامپ در اقدامی مداخله جویانه با نخست‌وزیری کوربین در انگلیس مخالفت کرد رئیس مجلس عوام انگلیس کناره‌گیری کرد بشار اسد: ترکیه از سوریه خارج نشود گزینه جنگ در پیش‌رو است پیکر مرحومه اعظم طالقانی به خاک سپرده شد ارتش یمن پهپاد 11 میلیون دلاری آمریکا را سرنگون کرد وزارت اطلاعات اعلام کرد: شناسایی و انهدام باند قاچاق سازمان‌ یافته ارز در استان هرمزگان دادستان کل کشور: 6 قاضی فاسد دیگر برکنار شدند هدف، ضربه زدن به مقاومت رئیس کل بانک مرکزی: اقتصاد ایران مسیر رشد صادرات نفتی و غیرنفتی را طی می‌کند معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت: 500 طرح تحقیقاتی بزرگ حوزه بهداشت مورد حمایت قرار گرفت وزیر آموزش و پرورش: بخشی از مطالبات فرهنگیان این هفته پرداخت می‌شود واکنش استاندار به جدایی ری از تهران: دولت به دنبال تغییر تقسیمات جغرافیایی نیست شهرداری تهران: برای عذرخواهی از مردم باکی نداریم