نصرالله: برخی به دنبال جنگ داخلی در لبنان هستند

دبیرکل حزب‌الله لبنان روز گذشته در سخنانی ضمن اشاره به این موضوع که برخی به دنبال ایجاد جنگ داخلی در لبنان هستند گفت: لبنان در شرایط حساسی است و همه باید مراقب گفته‌ها و اعمال خود در این شرایط حساس باشند.
به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به وضعیت فعلی در لبنان اشاره کرده و آن را حساس خواند و خواهان آن شد که همه در این شرایط مراقب اعمال و گفتار خود باشند.
نصرالله ادامه داد: من از هواداران حزب‌الله خواستم در این تظاهرات شرکت نکنند به این دلیل که در این صورت تظاهرات رنگ و وجهه حزب‌الله به خود می‌گرفت و برخی که به دنبال سوء استفاده از موضوع هستند مساله را جور دیگری وانمود می‌کردند و تظاهرات مردم را سیاسی و حزبی کرده و باعث ایجاد مشکلات بعدی می‌شدند.
نصرالله افزود: اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که شرایط در لبنان وارد فاز تسویه‌ حساب‌های بین‌المللی و منطقه‌ای شده است. آنچه سفارت‌های خارجی به ویژه سفارت آمریکا می‌گوید باور نکنید. ما نگران کشور هستیم برخی دنبال ایجاد جنگ داخلی در لبنان هستند. ما نگران این مساله هستیم. ببینید در کشورهای اطراف چکونه تلاش برای جنگ داخلی وجود دارد. حزب‌الله در لبنان جریان قوی‌تر کشور است. ما نگران سرنوشت جریان مقاومت نیستیم بلکه نگران کشور هستیم.
دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: مقاومت در صورت نیاز آماده ورود به میدان است اما اکنون به صلاح نیست که حامیان مقاومت وارد این اعتراضات شوند ما از مردم هم می‌خواهیم که تظاهرات را ترک کنند. ترک گفتگو با رئیس‌جمهور و سرباز زدن از پاسخ به پیشنهاد او به معنای هدف قرار دادن کشور و منافعش است.
سایر اخبار این روزنامه
بلومبرگ تحلیل کرد: ایران دیگر یک اقتصاد نفتی محسوب نمی‌شود پس از 4 سال؛ بانک جهانی: رتبه ایران در بهبود محیط کسب و کار ارتقا یافت رئیس جمهور در اجلاس سران عدم تعهد در باکو: برای حل مسائل منطقه از هر ابتکار عملی استقبال می کنیم آیت‌الله سیستانی: تظاهرات مسالمت‌آمیز حق مردم است، مراقب نفوذی‌ها و مداخله بیگانگان باشید عضو هیات رئیسه مجلس: بی‌تصمیمی مجمع تشخیص، فضای بیشتری در اختیار مخالفان FATF قرار ‌داده است نصرالله: برخی به دنبال جنگ داخلی در لبنان هستند خاطراتی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره مبارزه امام خمینی علیه کاپیتولاسیون شجاعت امام خمینی در مقابله با قانون استعماری کاپیتولاسیون فرمانده ناجا خبر داد: استقرارپلیس امنیت اقتصادی در 14 گمرک اصلی کشور طی سال جاری وزیر جهادکشاورزی خبر داد رشد 40 برابری تولید آبزیان در ایران درخواست بوریس جانسون برای برگزاری انتخابات زودهنگام در انگلیس افشای طرح آمریکا برای ارسال تجهیزات نظامی گسترده به سوریه جنیدی در دیدار با وزیر دادگستری ژاپن: ایران از «دیپلماسی امور قضایی» حمایت می‌کند «اعظم طالقانی» در بیمارستان بستری شد وزیر علوم: ساماندهی مراکز آموزش عالی از سال آینده اجرایی می‌شود زندگى هنگامه فریادهاست / سرگذشت درگذشت یادهاست یادداشت مدیرمسئول آیا محمدی هستیم؟