بدرقه کاروان نظامی آمریکا با سنگ پرانی اهالی قامشلی سوریه

ساکنان شهر قامشلی سوریه دیروز کاروان نظامیان آمریکایی را که درحال عقب نشینی از این شهر به سمت عراق بودند، سنگ باران کردند.
شبکه خبری کُردی «روداو» در صفحه توئیترش اعلام کرد که ساکنان قامشلی واقع در شمال شرق استان الحسکه با سنگ به بدرقه کاروان نظامی آمریکا رفتند.نظامیان آمریکایی درحالی شهر کُردنشین قامشلی را ترک می‌کنند که بنابر اعلام منابع خبری در روز شنبه نیز نظامیان آمریکایی به طور کامل از استان‌های حلب و الرقه در شمال و شمال شرق سوریه عقب نشینی کردند.
طبق این گزارش، نظامیان آمریکایی شمال سوریه را به مقصد عراق ترک کردند.
برخی از شهرهای شمالی سوریه از جمله قامشلی چند روز گذشته شاهد تظاهرات گسترده در محکومیت تجاوز ارتش ترکیه به خاک سوریه بود.
همزمان با آغاز عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه، پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) نیز دستور عقب نشینی نظامیان این کشور را از برخی از مناطق شمالی و شمال شرقی سوریه صادر کرد.
سایر اخبار این روزنامه
اخبار کوتاه اقتصادی وزیر امور خارجه: آماده سفر به عربستان برای حل اختلافات هستم تاکید دولت بر ضرورت تصویب لوایح FATF بدرقه کاروان نظامی آمریکا با سنگ پرانی اهالی قامشلی سوریه ارتش هند یک پایگاه پاکستان را بمباران کرد الغنوشی خطاب به وزیر خارجه بحرین؛ فضولی موقوف، به امور کشور خودت برس! توضیح روابط عمومی مجلس شورای اسلامی درباره نوع پرواز در سفر رئیس مجلس به صربستان تحقق اهداف آتاتورک در رویای کشورگشایی اردوغان دبیر انجمن خودروسازان در واکنش به اظهارات همتی اعلام کرد: قیمت خودرو دلیل اصلی کاهش تولید است معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی با اشاره به سهم 11درصدی از صادرات غیرنفتی خبر داد صادرات 2 میلیارد دلاری بخش کشاورزی در پنج ماهه اول امسال وزیر کار: به کارگران آذرآب یک عذرخواهی بدهکاریم باید موضوع مالکیت را زودتر از اینها برطرف می‌کردیم 120 رقم گندم در کشور ثبت شده است تشکیل یک میلیون و 200 هزار پرونده سلامت برای ایثارگران در جلسه هیات دولت به ریاست دکتر روحانی انجام شد؛ تشکر رئیس‌جمهور از خدمت رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی امنیت منطقه بدون بیگانگان