متین ستوده و نیکی میناژ در هفته زم ذلیل!

در پایان این هفته هم هفت مقاله، کلمه، پست و هشتگ پربازدید و پرکاربرد در فضای مجازی را باهم مرور می کنیم.
 
7 پست پر بازدید در تلگرام از تلگرافی
1. انفجار در نفتکش ایرانی در دریای سرخ
3.95 میلیون بازدید در  ۱۴۲۴ کانال، تاریخ انتشار: 19/7
2. یارانه مهرماه پنج شنبه واریز می شود
2.64 میلیون بازدید در ۱۲۸۱ کانال، تاریخ انتشار: 22/7
3. دستگیری روح ا... زم سر شبکه سایت آمدنیوز
2.52 میلیون بازدید در 587 کانال، تاریخ انتشار: 22/7
4. سیم کارت های اضافی را حتما مسدود کنید
2.42 میلیون بازدید در  ۱۰۳۲ کانال، تاریخ انتشار: 20/7
5. تعرفه های رومینگ در دوران اربعین
2.38 میلیون بازدید در ۲۸۶ کانال، تاریخ انتشار: 17/7
6. کامنت کارگر شهرداری کرج در زیر پست اینستاگرامی شهردار  این شهر  که از اعزام  100 پاکبان به علاوه 150 دستگاه اتوبوس و اختصاص  مبلغ 250 میلیون تومان برای خدمات دهی به زائران اربعین خبر داد.
2.37 میلیون بازدید در 785 کانال، تاریخ انتشار: 21/7
7. وام 30 میلیونی برای سربازان با مهارت شغلی
2.20 میلیون بازدید در  ۹۸۳ کانال، تاریخ انتشار: 21/7
 


7 هشتگ داغ توئیتر از صبا رسانه
این هفته تا دو روز گذشته فقط هشتگ های اربعینی از داغ های هفته بود اما ناگهان و با دستگیری روح ا... زم چند هشتگ دیگر هم به داغ های هفته اضافه شد.
#شکار_زم، #بازهم_سپاه و #روح_ا..._زم و #زم_ذلیل از هشتگ هایی بودند که بعد از اعلام خبر دستگیری مدیر کانال و سایت آمد نیوز توسط غیورمردان سپاه به سرعت در توئیتر داغ شدند.
#حب_الحسین_یجمعنا، #اربعین_مقدمه_ظهور و #اربعین هم از هشتگ هایی است که با نزدیک شدن به روز اربعین داغ شدنشان قابل پیش بینی بود.
 
7 مقاله پر بازدید از ویکی پدیا
سریال ستایش: حضور مداوم نام این سریال از زمان پخش تلویزیونی آن در فهرست مقاله های پربازدید نشان از اقبال عمومی مردم به این سریال است.
سعدی: به نظر می رسد صحبت هایی درباره ساخت سریال «الف ویژه» توسط کمال تبریزی که به سعدی هم می پردازد علت پربازدید شدن این مقاله باشد.
کامبوج: بعد از حضور تیم ملی کامبوج در ایران مردم برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر از این کشور آن را در ویکی پدیا دنبال کردند.
کردستان سوریه: این مقاله هم بعد از حمله ترکیه به کردستان سوریه پربازدید شده است.
متین ستوده: نحوه پوشش متین ستوده در مراسم اکران خصوصی فیلم « مسخره باز » جنجال زیادی به پا کرد و باعث شد پای ستوده به 20:30 باز شود. البته ستوده خیلی زود بابت نوع پوشش عذرخواهی کرد.
کیهان کلهر: کلهر نوازنده برجسته کمانچه در کنسرت خود در لندن ضمن اعلام لغو کنسرت استانبول اش به دلیل حمله ترکیه به کردستان سوریه، لالایی گیرا و اثرگذاری به زبان کردی خواند و آن را به کودکان کرد سوریه تقدیم کرد.
در بین پربازدیدهای این هفته یک مقاله غیر اخلاقی داریم که به معرفی یکی از بازیگران فیلم های مستهجن می پردازد.
 
7 واژه فارسی پرجست وجو در گوگل
خلاصه بازی ایران- کامبوج: در این بازی که روز پنج شنبه 18/7 برگزار شد نتیجه پر گل 14 بر صفر به نفع تیم ملی کشورمان رقم خورد.
محمد محبی: بازیکنی که تا چند ماه پیش در لیگ یک توپ می زد و از ابتدای فصل در تیم سپاهان بازی می کرد و  بعد از مصدومیت اشکان دژاگه  به تیم ملی دعوت شد و دو گل هم به تیم ملی کامبوج زد.
امام جمعه اسالم: بخشی از گفت وگوی امام جمعه اسالم که در انتقاد از وضعیت حجاب مطرح کرده بود: «در خیابان‌های کشورمان هر روز از این جشنواره‌ها می‌بینیم. صد تا جنیفر می‌بینیم، صد تا تیلور سوئیفت می‌بینیم، صد تا نیکی میناژ می‌بینیم.» باعث شد که از پرجست وجوهای این هفته باشد.
سریال ستایش 3: طبق روال چند هفته اخیر این سریال در پرجست وجوهای گوگل قرار دارد.
نیکی میناژ: خواننده،ترانه سرا و بازیگر آمریکایی بعد از صحبت های امام جمعه اسالم مورد توجه قرار گرفت و بسیاری که او را نمی شناختند نامش را جست و جو کردند.
قیمت دینار عراق: این هفته به دلیل نزدیک شدن به ایام اربعین و زیاد شدن سفرها به عراق مردم برای دانستن قیمت دینار عراق به سراغ گوگل رفتند.
محسن لرستانی: دستگیری محسن لرستانی‌خواننده معروف پاپ به اتهام افساد فی‌الارض باعث شد نامش در این فهرست قرار بگیرد.