سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

■ اعلام غیرواقعی قیمت مسکن/ آقای جلیلوند: مسئولین قیمت ملک را در منطقه یک، متری 25 میلیون تومان اعلام کرده‌اند، در صورتی که قیمت ملک در منطقه یک در حدود 50 میلیون تومان است یا اعلام کرده‌اید که قیمت مسکن در منطقه 19، متری 5 میلیون تومان است در صورتی که متری 12 میلیون تومان است. از مسئولین درخواست صداقت در این خصوص را داریم.
■ بالا بودن قیمت‌ها علیرغم پایین بودن قیمت دلار/ آقای کمالی: با اینکه قیمت دلار پایین آمده است اما همچنان قیمت کالاها بالا است. از مسئولین درخواست پیگیری موضوع را داریم.
■ بلاتکلیفی پرونده‌های قضایی زندانیان قزلحصار/ یک شهروند: از زندان قزلحصار تماس می‌گیرم. مدت 4 سال است که در زندان قزلحصار هستم و بلاتکلیف می‌باشم. آقای رئیسی گفت که پرونده‌های بیش از یکسال را رسیدگی خواهیم کرد. برای اینجانب قرار وثیقه 2 میلیاردی تعیین کرده‌اند و اینجانب توانایی تهیه آن را ندارم. خیلی از محکومان در حدود 4 الی 6 سال بلاتکلیف هستند. از مسئولین قضایی درخواست رسیدگی داریم.
■ بی قانونی موتورسواران/ آقای حدادی: ورودی اتوبان امام علی (ع) تبدیل به خروجی موتورسوارها شده و پلاک موتورها نیز مخدوش است. عدم استفاده از کلاه ایمنی، عبور از پیاده رو از دیگر تخلفات آنهاست. از نیروی انتظامی درخواست داریم جلوی این موتورسواران متخلف را بگیرند.