افتتاح 561 طرح محرومیت‌زدایی در استان اردبیل

مراسم افتتاح 561 طرح محرومیت‌زدایی و مردم یاری (پنجشنبه 18 مهرماه) با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان و مسئولین در اردبیل برگزار شد.
به گزارش سپاه نیوز، طرح‌های محرومیت‌زدایی شامل ساخت و مرمت مسکن محرومان،خانه بهداشت، آبرسانی، مرمت راهها،مدارس، مساجد و ایجاد جاده‌های بین مزارع در دهستان‌های محروم و سطح استان می‌باشد.
سرلشکر سلامی در این مراسم با بیان این‌که «یکی از اولویت‌های سپاه محرومیت‌زدایی است»، گفت: سپاه همیشه در کنار مردم بوده و با تمام توان برای تحقق مطالبات مردم در مناطق محروم تلاش می‌کند.
وی افزود: خداوند منان را شاکریم که امروز در استان اردبیل هستیم و خوشبختانه شاهد اقدامات خوبی در حوزه پروژه‌های محرومیت‌زدایی در اردبیل هستیم.


فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد: نگرش مثبت و سازنده‌ای در حوزه محرومیت‌زدایی در استان اردبیل وجود دارد و با تعامل و همدلی که بین مسئولان و سپاه حضرت عباس(ع) وجود دارد اقدامات خوبی انجام شده است.
وی بیان کرد: علاوه بر اینکه طرح‌های بزرگ در کشور نیاز است، راه‌اندازی طرح‌های کوچک نیز بسیار مهم بوده چرا که این طرح‌ها بسیاری از مردم را خوشحال و دغدغه‌ها و مطالبات آنها را برطرف می‌کند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: برخی از طرح‌های محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی در استان اردبیل اجرا شده و ما اعتباراتی برای این طرح‌ها اختصاص می‌دهیم تا در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.
این طرح‌ها به همت بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به انجام رسیده است.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس کل بانک مرکزی مطرح کرد: ثبات و کنترل بازار ارز بدون از دست دادن ذخایر ارزی آیت‌الله سیستانی دولت عراق را مسئول ریخته شدن خون در خشونت‌های اخیر خواند افشای توافق ترکیه و آمریکا درباره حمله به سوریه مرگ و آوارگی هزاران کرد در شمال سوریه حاصل تجاوز نظامی ترکیه واکنش‌های داخلی و خارجی به انفجار نفتکش ایرانی در دریای سرخ وزیر نیرو خبر داد: استفاده از فناوری نانو برای تامین آب با کیفیت و مطمئن وزیر راه و شهرسازی: احداث 2 هزار کیلومتر راه روستایی در دستور کار است پیشنهاد انصارالله به عربستان برای تبادل 2 هزار اسیر افتتاح 561 طرح محرومیت‌زدایی در استان اردبیل سخنگوی وزارت امور خارجه: امیدواریم نماینده عالی جدید اتحادیه اروپا با یکجانبه گرایی آمریکا مقابله کند غلامرضا بنی‌اسدی ناامیدسازی به نام انقلابیگری؟! ظریف در گفتگو با شبکه تلویزیونی تی‌آر‌تی: امنیت از طریق تجاوز و تهاجم به سوریه به دست نمی‌آید دیوان عدالت اداری نظارت دیوان محاسبات بر شهرداری‌ها را تاییدکرد غیرمنطقی‌ترین بهانه! تاکید ایران بر لزوم توقف فوری حملات و خروج نظامیان ترکیه از خاک سوریه