با حضور رئیس بسیج مستضعفان کشور؛ بیش از 6 هزار طرح عام‌المنفعه زودبازده در کشور افتتاح شد

بیش از 6 هزار طرح عمرانی، زودبازده و عام‌المنفعه با حضور سردار سلیمانی، رئیس بسیج مستضعفان کشور و سرهنگ زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در بیرجند افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در این مراسم گفت: تا پایان سال 40 هزار طرح بسیج سازندگی کشور با هدف تامین آب و مسکن، جلوگیری از مهاجرت و ایجاد اشتغال در روستا‌ها و مناطق محروم خراسان جنوبی اجرایی می‌شود.
سرهنگ زهرایی افزود: مناطق کمتر توسعه یافته در راس هدف آبادانی و عمران طرح‌های بسیج سازندگی قرار دارد.
وی گفت: یکی از مهمترین اهداف بسیج سازندگی در اجرای طرح‌های عمرانی و اشتغال‌زا در روستا‌ها و مناطق محروم، علاوه بر خدمت بی‌منت به مردم و مستضعفان، کنار هم قرار دادن و همدلی تمامی دستگاه‌های اجرایی و مسئولان و همچنین مشارکت مردم در حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی است.


رئیس بسیج مستضعفان کشور نیز در این مراسم گفت: طرح‌های بومی در استان‌ها برای محرومیت زدایی در اولویت است و برای توسعه مناطق محروم از این طرح‌ها با جدیت پشتیبانی می‌کنیم.
سردار سلیمانی توجه برنامه ریزان کشور را به این نکته معطوف کرد که اگر اجرای الگوهای توسعه متوازن نباشد عوارضی خواهد داشت که اکنون شاهد آن هستیم.
وی افزود: 40 هزار طرح محرومیت زدایی که برای سراسر کشور مصوب شده است که در هر فصل بخش عمده‌ای از آن‌ها را افتتاح می‌کنیم و 10 درصد از طرح‌های افتتاحی در خراسان جنوبی است.
رئیس بسیج مستضعفان کشور افزود: مسئولان برنامه ریز باید یک بار دیگر الگو‌های توسعه را بررسی کنند تا اگر در برنامه‌ریزی یا اجرا نقصانی وجود دارد اصلاح شود و روند توسعه و محرومیت زدایی تسریع شود.
سایر اخبار این روزنامه
با حضور رئیس بسیج مستضعفان کشور؛ بیش از 6 هزار طرح عام‌المنفعه زودبازده در کشور افتتاح شد وزیر ارتباطات: به من تهمت می‌زنند تا فسادهای خودشان را بپوشانند مجلس با یک فوریت طرح شفافیت آرای نظام تقنینی موافقت کرد تشریح دستاوردهای عملیات «نصر من الله» توسط سخنگوی نیروهای مسلح یمن بحران برگزیت؛ احتمال رای عدم اعتماد به جانسون و صدارت کوربین کلینتون: ترامپ دیپلماسی آمریکا را به «طرحی شرم‌آور» برای اخاذی تبدیل کرده است رونمایی از موشک هسته‌ای چین که نیم ساعته به آمریکا می‌رسد به مناسبت 8 مهر روز بزرگداشت مولوی خاستگاه فتوا و فقه درباره مولوی رئیس جمهور بخشنامه بودجه سال 99 را ابلاغ کرد رئیس پلیس بین‌الملل ناجا خبر داد: استرداد ۵۰ متهم فراری به کشور نتایج انتخابات افغانستان 27 مهرماه اعلام می‌شود جنگ‌افروزی در یمن و تجربه تلخ آل‌ سعود راه‌اندازی پویش شهر مهر در پاییز امسال با رای دیوان عدالت اداری؛ مصوبه تعیین محل تجمعات مردمی ابطال شد بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش از نمایشگاه دستاوردهای سازمان صنایع دفاع خدایی: نتیجه پذیرش بدون آزمون دانشگاه‌ها منتشر ‌شد دکتر روحانی یک قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد