افتتاح ۶۲۵۰پروژه زودبازده عام‌المنفعه به یاد ۹۲هزار شهید

سرویس جامعه جوان آنلاین: محمد زهرایی در نشست خبری افتتاح سراسری ۶ هزار و ۲۵۰ پروژه زودبازده و عام‌المنفعه با بیان اینکه تصمیم‌گیری در اقتصاد و فرهنگ تبعات آن به مرور زمان مشخص می‌شود، گفت: طرح بزرگ خدمت‌رسانی در سپاه و بسیج را داریم که در ۱۳ بهمن ۹۷ عملیات اجرای ۴۰ هزار پروژه کوچک زود‌بازده عام‌المنفعه رقم خورد که جامعه هدف این پروژه‌ها ۱۳ هزار روستا‌ست.
وی با بیان اینکه از ۴۰ هزار پروژه که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، امروز در سطح کشور ۶ هزار و ۲۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی است، اظهار داشت: سهم خراسان جنوبی ۷۵۰ پروژه است که در این مرحله ۵۲۶ پروژه با اعتبار ۱۲۷ میلیارد و ۹۱ میلیون ریال با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه مجمع خیرین در خراسان جنوبی جزو استان‌های پیشرو است، گفت: تاکنون ۲۸ هزار پروژه از ۴۰ هزار پروژه پیشرفت فیزیکی دارد. زهرایی افزود: در خراسان جنوبی طرح معیشتی در اشتغال دنبال می‌شود که طرح بسیار خوبی است و امید داریم این طرح ملی شود، چون کمک می‌کند تا خانواده روستایی سبد مایحتاج خانواده خود را تأمین کند. وی با بیان اینکه مراسم ۱۵ مهر روز روستا در خراسان جنوبی اجرا می‌شود، گفت: در بحث احداث و مرمت مسکن سیل‌زدگان تفاهمنامه ۷ هزار و ۵۰۰ مسکن آسیب‌دیده را داشتیم که ۳ هزار و ۲۰۰ واحد در بخش تعمیری است که تا ۱۵ مهرماه تعمیر خانه‌های سیل‌زدگان به اتمام می‌رسد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: امسال در ۴۰ سالگی بسیج افتتاح پروژه‌های مختلفی را داریم. کنگره ۹۲ هزار شهید بسیجی و افتتاح پروژه‌های امروز هم به یاد و نام ۹۲ هزار شهید بسیجی است.