بهره‌برداری از 6250 پروژه محرومیت‌زدایی به همت بسیج سازندگی


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج سازندگی، محمد زهرایی در نشستی با اصحاب رسانه بیان کرد: در جنگ اقتصادی و فرهنگی کنونی نیاز است با فهم و ادبیات مشترک مقاومت عمل کنیم.
وی با ‌اشاره به افتتاح سراسری 6250 پروژه زودبازده و عام المنفعه از امروز که جزئی از طرح بزرگ خدمت رسانی ۴۰ هزار پروژه می‌باشد، بیان کرد: این طرح با هدف نشان دادن کارآمدی نظام و  بالابردن این کارآمدی اجرایی می‌شود و جامعه مستضعفین را در بر می‌گیرد. روستاییان جامعه هدف این طرح هاست. وی با بیان اینکه امید است طرح بزرگ خدمت رسانی ۴۰ هزار پروژه تا آخر امسال به بهره‌برداری برسد، افزود: از این پروژه‌ها ۱۱۱ طرح در نهبندان افتتاح می‌شود که این امر نشان دهنده توجه ویژه بسیج به مناطق محروم و مرزی است. این پروژه‌ها در عرصه‌های کشاورزی، آب و فاضلاب، سلامت و بهداشت، عمومی، فرهنگی و ورزشی به بهره‌برداری می‌رسد.
زهرایی با بیان اینکه تاکنون ۲۸ هزار پروژه پیشرفت فیزیکی خوبی داشته اند، افزود: مردمی کردن محرومیت زدایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده که این امر همواره مورد توجه قرار دارد. ۱۰۰ قطب برای محصولات استراتژیک انتخاب کردیم تا زنجیره ارزشی آن را تکمیل کنیم. وی با ‌اشاره به طرح جهاد همبستگی ملی بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون کار اجرایی 7500 تعمیر و ساخت منازل آسیب دیده از سیل آغاز شده است. تاکنون عملیات تعمیر 3200 واحد به اتمام رسیده است، تا پایان مهرماه نیز عملیات تعمیر خانه‌های
آسیب دیده به پایان می‌رسد.


مسئول سازمان بسیج سازندگی با‌ اشاره به برنامه‌های پیش رو اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات بسیجی‌ها و برگزاری کنگره ۹۲ هزار شهید بسیجی از جمله برنامه‌های سال جاری است.
سایر اخبار این روزنامه
رهبر انقلاب سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری را ابلاغ کردند انهدام کامل 3 تیپ ارتش سعودی در عملیات بزرگ انقلابیون یمن رمز اصلی پیروزی در دفاع مقدس (یادداشت روز) اخبار ویژه رسوایی جدیدی که کاخ سفید را لرزاند / ترامپ به پوتین، بن سلمان و زلنسکی چه گفته؟ بهره‌برداری از 6250 پروژه محرومیت‌زدایی به همت بسیج سازندگی درس‌های سفر نیویورک از کارشکنی در صدور ویزا تا ممانعت از عیادت بیمار حرکت کاروان عشاق‌الحسین به سمت کربلا آمریکا به بن‌بست خورد پادوهای داخلی ترامپ دست به کار شدند اقدامی به جز توئیت زدن علیه ایران برای ترامپ باقی نمانده است حرکت از فرهنگ عاشورا به سوی فرهنگ مهدوی؛ هـدف شـعر عاشـورایی حاشیه‌ای بر یک جشنواره قابل تأمل! پیامدهای مهم سیاسی و اقتصادی بازگشایی گذرگاه «القائم» در مرز سوریه و عراق با ما در فضای مجازی همراه باشید درس‌های سفر نیویورک از کارشکنی در صدور ویزا تا ممانعت از عیادت بیمار درس‌های سفر نیویورک از کارشکنی در صدور ویزا تا ممانعت از عیادت بیمار