رونمایی از تمثال مبارک ٢ هزار شهید دفاع مقدس در تهران


به گزارش شهرنوشت، شهردار تهران ظهر دیروز پس از حضور در نماز ظهر و عصر مسجد علی ابن موسی‌الرضا(ع) واقع در منطقه 12، در مراسم رونمایی از تمثال مبارک دو هزار شهید دفاع مقدس شرکت کرد.
پیروز حناچی در این مراسم که در محل منزل پدر و مادر سه شهید عرب‌سرخی و با حضور حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران و سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران برگزار شد، گفت: اگر امروز کشور اقتدار و عزتی دارد و می‌تواند سرش را بالا بگیرد، به واسطه مجاهدت‌هایی است که عزیزان رزمنده در جای‌جای جبهه‌های نبرد، در مسافتی بیش از حدود ٨٠٠ کیلومتر از شمال‌غرب تا جنوب‌غربی کشور، از خود نشان دادند.
 اقتدار در سایه انقلاب
حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران نیز در این مراسم از همکاری شهرداری تهران و سپاه محمد رسول‌الله(ص) برای آراستن شهر با تصاویر زیبای شهدا تشکر کرد.


ابوترابی‌فرد افزود: مطمئن باشید این انقلاب در راه شهدا و مسیر و آرمان امام بزرگوار تا حضور امام عصر راه خودش را تداوم خواهد بخشید و به یاری خداوند متعال راه را برای اقتدار علمی، رشد و تعالی فرهنگی و رشد اقتصادی و تعالی ملت بزرگ ایران و اقتدار ملت‌های مسلمان منطقه هموار خواهد کرد. امیدوارم با حضور یکپارچه ملت ایران زیر پرچمی که به دست توانای رهبر معظم انقلاب است، این راه را با وحدت و همدلی تداوم ببخشیم.
 عزت و افتخارمان را مدیون شهدا هستیم
فرمانده سپاه تهران نیز در مراسم نصب دو هزار تمثال شهدا در خیابان عرب سرخی واقع در منطقه ۱۲ شهر گفت: آرزو می‌کنم خداوند خانواده معظم شهدا را برای ما حفظ کند و بتوانیم پرچم انقلاب را با درایت رهبری تقدیم امام زمان‌(عج) کنیم.
به گزارش فارس، سردار یزدی افزود: نشان عزت و افتخار مردم ما شهدا و نام‌های شهداست و این تمثال شهدا برگی است بر خیابان‌های ما تا هر روز به یاد شهدا باشیم و بدانیم عزت و افتخارمان را مدیون شهدا هستیم.