هرگز اجازه نمي‌دهیم جنگ به ایران بکشد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آمادگی ما برای پاسخ به هر تجاوزی قطعی است حال هرکس مي‌خواهد سرزمین اش میدان اصلی جنگ شود بسم الله ما تا آخر ادامه مي‌دهیم و تجاوز محدود، محدود باقی نمي‌ماند.
به گزارش ایسنا، حسین سلامی طی سخنانی در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه پهپادهای متجاوز غنیمتی گفت: امروز پیشانی جنگی انقلاب را در جهان ببینید. جنگ در شرق مدیترانه و شمال دریای سرخ کجا و جنگ در اروند و کرخه کجا. چگونه این ملت میدانهای سیطره را از دست دشمنان یکی پس از دیگری آزاد کند؟ چگونه میدان دفاع را اینهمه گسترده کرده است؟ معیار موازنه چگونه تغییر کرده است؟ این تغییر فقط در میدان منازعه نیست.
وی تصریح کرد: قرار بود نفوذ معنوی انقلاب و میدان قدرت نظامی آن محو شود و انقلاب از مرزهای ملی ما عبور نکند. قرار بود ما کشوری عقب مانده و تحت تاثیر استراتژی‌های دشمن فرسوده و آماده تسلیم بشویم. قرار بود نیازمند باشیم، پیشرفت نکنیم و الگوی دیگر کشورها نشویم.
فرمانده کل سپاه اظهار کرد: اما همه مي‌دانند و دشمنان ما هم بدانند ما قدرت تولید مخاطرات ناشناخته را بالا بردیم. ظرفیت‌های ما پنهانند و ما فقط بخش کوچکی از قدرت خود را آشکار کردیم و بخش کوچکتری از آن را به کار گرفته‌ایم.


سلامی با اشاره به برگزاری نمایشگاه پهپادهای غنیمی متجاوز در باغ موزه دفاع مقدس تاکید کرد: این نمایشگاه نشانه کوچکی است از پیشرفت‌های شگفت انگیز فناورانه‌ای که در این کشور به برکت رهبری فرزانه اش، ایران را فوران فناوری‌های نوین کرده است و ما متنوع‌ترین کلکسیون پهپادهای قدرت‌های پیشرفته نظیر آمریکا را در دنیا داریم.
وی افزود: اینها همه در سرزمین ما سقوط کرده اند و این حکایت از یک واقعیت تلخ دارد و آن تجاوز آمریکا به مرزهای این کشور است ولی یک واقعیت شیرین هم دربر دارد و آن سقوط همه نمادهای مدرن بودن آمریکا در این کشور است، ایرانی که در زمینه فناوریهای نظامی محدود شده با اتکا به خود چنین توانایی یافته است.
سلامی ادامه داد: ما مي‌زنیم، هرکسی که از حریم مرزهای ما تجاوز کند، مي‌خورد. این واضح است و آشکار هم مي‌گوییم. و بدانید هر کاری کنیم می‌گوییم. ما هم توان عمل داریم و هم زبان گفتن و بر عهده گرفتن مسئولیت کاری را که انجام مي‌دهیم.
فرمانده کل سپاه تصریح کرد: امروز فاصله ما با آنها کم شده است و انحصار این فناوری‌ها از آنان گرفته شده است. ما همیشه پیشرفتمان را بر اساس تهدید دشمن دریافته ایم. هرگاه تهدید شدیم پیشرفت کرده ایم. ما مبارزه را ارج مي‌نهیم و از آن استفاده مي‌کنیم و از چیزی نمي‌هراسیم.
وی در پایان گفت: آمادگی ما برای پاسخ و واکنش به هر تجاوزی قطعی است. هر کس مي‌خواهد سرزمین اش میدان اصلی جنگ شود بسم الله. هرگز اجازه نمي‌دهیم جنگی به سرزمین ما وارد شود. ما تا آخر ادامه مي‌دهیم و تجاوز محدود، محدود باقی نمي‌ماند ما اهل نتیجه و تعقیب هستیم. این را نشان داده ایم و نقطه امنی باقی نمي‌گذاریم پس مراقب باشید و اشتباه نکنید.