سیاست جاهلی

جمعی از اصولگرایان و نمایندگان سابق و امروزی آن ها در هشتکی به نام «آقازاده ماساژور» در قالب دروغ و افترا اعلام کردند که برادرزاده خانم پروانه سلحشوری نماینده اصلاح طلب تهران، رهبری یک تیم ماساژور را برعهده داشته و این برادرزاده را به فساد متهم کرده و از طریق آن علیه پروانه سلحشوری هجمه به راه انداخته تا اورا تخریب کنند، البته خیلی زود دروغگویی آقایان فاش شد و مشخص شد که ایشان دو برادرزاده یکی چهارساله و دیگری بیست ساله دارند که هردو در اهوازند و به صورت کلی اتهامات آن ها محلی از اعراب نداشته و یک دروغ زشت و بزرگ بوده است .
اما اگر بر فرض محال چنین اتهامی‌هم درست می‌بود ارتباطی با پروانه سلحشوری پیدا می‌کرد ؟
پیش از هرچیز باید گفت که هر شخص در برابر اعمال خودش مسئول است و خطاهای او متوجه کسی دیگر نمی‌شود، قرآن در آیاتی به این نکته اشاره کرده است و اعلام داشته که در جامعه هیچکس مورد اتهام قرار نگیرد. تفاوت بین جامعه مدنی و بدوی در این است در جامعه جاهلی قبل از اسلام اگر شخصی در قبیله ای جرمی‌مرتکب می‌شد کل قبیله مقصر شناخته می‌شدند و مورد هجوم قبیله قرار می‌گرفتند، اسلام این نوع مسائل را باطل نمود. هیچ کس در برابر گناه دیگران مقصر نیست. از طرفی اگر قرار باشد شخصی به خاطر گناه دیگران مورد هجمه قرار گیرد عموی پیامبر گرامی‌اسلام هم ابولهب بوده است آیا اعمال عموی پیامبر و کفرش را کسی به نام پیامبر یا اسلام عزیز می‌نویسد؟
متاسفانه در جامعه ما عده ای به دلیل عدم پرهیزگاری به خاطر آنکه دهان افراد حق گو و درستکار را ببندند به دنبال پیگیری و جست و جوی معایب و گناهی از وی یا بستگانش می‌گردند تا او را از حق گویی باز بدارند. به نظر من این مسئله یک مسئله ضدانسانی و ضد اسلامی‌است. اقدام اخیر اتهام زنندگان به برادرزاده سلحشوری ضمن اینکه یک دروغ بزرگ علیه او و یک ادعای مضحک، ناجوانمردانه و زشت بود ،


به معنای اشاعه فحشا از سوی این تهمت زنندگان دروغگو نیز هست .
خانم سلحشوری یک نماینده شجاع بوده که مجلس را به خاطر منافع شخصی انتخاب نکرده است. موضع‌گیری‌های وی یک موضع‌گیری
انسانی و اخلاقی است و اگر کوچکترین ضعفی در پرونده اش داشت شجاعت این اظهارات را در مجلس پیدا نمی‌کرد. متاسفانه خیلی ها هستند که در مجلس از دفاع از حق مردم خودداری می‌کنند.
مطمئنا خانم سلحشوری و اقوام او می‌توانند در دادگاه علیه کسانی که چنین مسائلی را به ایشان نسبت دادند شکایت کرده و من امیدوارم امروز سایر نمایندگان نیز از ایشان دفاع کنند .