سردار صفوی: ترامپ با حسرت تسلیم کردن ملت ایران به تاریخ خواهد پیوست

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: وعده مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی اسرائیل موضوعی است که خداوند متعال می‌خواهد روزیِ مسلمین جهان کند.
به گزارش ایسنا، سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، گفت: این وعده مقام معظم رهبری موضوعی است که خداوند متعال می‌خواهد روزیِ‌ مسلمین جهان کند.
مشاور عالی فرمانده کل قوا، به اقتدار جمهوری اسلامی ایران و افول قدرت ایالات متحده آمریکا اشاره کرد و گفت: پس از گذشت ۳۰ سال از پایان دفاع مقدس، آیا انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی در منطقه غرب آسیا قوی‌تر شده است یا دشمنان انقلاب اسلامی یعنی جبهه آمریکایی و دوستان آنها مانند رژیم صهیونیستی؟
وی ادامه داد: واقعیت این است که متحدین انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت با داشتن توانمندی‌ها و ثروت عظیم مردم و برخورداری از هوش، ایمان و انگیزه و اینکه اهداف حق‌طلبانه و عدالت‌خواهانه دارد از متحدین و دوستان آمریکا در منطقه قوی‌تر هستند.


صفوی تاکید کرد: اعتبار آمریکا و رژیم‌های دست نشانده آن از بین رفته است. اینها غیر مردمی هستند، هم اکنون بازیگران اصلی منطقه دو جبهه هستند، یک جبهه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت و جبهه دیگر آمریکا و متحدین آنها است.
صفوی ادامه داد: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و ملت شجاع و صبور ایران همواره به دنبال صلح و امنیت پایدار هم در منطقه و هم در جهان بوده و هستند. البته نه آن صلحی که چند روز پیش آقای پمپئو در ملاقات با رهبران عربستان از آن نام برد و با دروغ و خدعه می‌خواهد افکار عمومی مردم جهان را فریب دهد.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در ادامه این سخنرانی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها می‌دانند که قدرت انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در حال اوج‌گیری است و قدرت آمریکا و طرفداران آنها در حال افول و نزول است. سیاست آمریکایی‌ها در منطقه غرب آسیا در رابطه با ایران با شکست مواجه شده‌ است. صفوی با اشاره به سیاست‌های دولت‌های آمریکا اظهار کرد: آقای ترامپ به سرنوشت ۶ رئیس‌جمهوری قبل از خودش که آمدند و رفتند و همه آنها نتوانستند اراده سیاسی خود را بر ملت و حکومت ایران تحمیل کنند، دچار خواهد شد. ترامپ با حسرت تسلیم کردن ملت ایران به تاریخ خواهد پیوست و رهبری قدرتمند و خردمندانه مقام معظم رهبری، اتحاد و یکپارچگی قوای سه گانه و ملت ایران سد تحریم‌های ظالمانه آمریکا را خواهد شکست و غرور و تکبر سیاست مداران آمریکا را لگدمال خواهد کرد. وی ادامه داد: ملت صبور ایران فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها را پشت سر خواهد گذاشت و از این تنگنای اقتصادی عبور خواهد کرد. میراث ترامپ از ریاست جمهوری آمریکا و ظلم‌های آن به ملت ایران و ملت‌های منطقه جز شکست، انزوا و اختلاف با متحدان تاریخی مثل اروپایی‌ها ثمری نخواهد داد و ترامپ تلخ ترین تجربه ریاست جمهوری آمریکا خواهد شد.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» به بهانه درگذشت مسعود عربشاهی نقاشی «سقاخانه‌ای» را مرور کرد تلفیق سنت و مدرنیته روی بوم نقاشی محمدعلی وکیلی شفافیت؛ رویه سکه پاسخگویی «ابتکار» وضعیت بازار لوازم‌التحریر را بررسی کرد سایه گرانی بر سر دانش‌آموزان زین العابدین بن علی، رئیس جمهوری مخلوع تونس درگذشت پایان دیکتاتور تونس در عربستان دلایل ناکامی اصولگرایان برای رسیدن به ائتلاف درونی بررسی شد شکاف اصولگرایان به صداوسیما رسید سد گتوند یک فاجعه ملی است یا ناجی خوزستان و بی‌نیاز از علاج‌بخشی؟ معمای هشت ساله یک سد شرکت‌های دولتی دیگر حیاط خلوت نخواهند بود؟ ‌گام‌به‌گام تا شفافیت با پیروزی ۳-۱ مقابل کره جنوبی سردار صفوی: ترامپ با حسرت تسلیم کردن ملت ایران به تاریخ خواهد پیوست مصباحی‌مقدم: رسانه ملی در مسیر افزایش مشارکت انتخاباتی حرکت کند فلاحت‌پیشه: آمریکا در مقابل ایران دست به عصا حرکت می‌کند امیرنصیرزاده خبر داد برگزاری رژه و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش و سپاه در منطقه جنوب جدول خالی تفکر نقد در برنامه مدارس سرلشکر سلامی: چنان قدرتمند شدیم که مجبورند هر حادثه‌ای را به دروغ به ما نسبت دهند