امام جمعه موقت تهران: گول شعارها را در انتخابات نخورید

امام جمعه موقت تهران گفت: فصل انتخابات نزدیک است مواظب باشید، چرا که همه به میدان می‌آیند و ادعا می‌کنند و شعار می‌دهند که چنان و چنین و فلان می‌کنیم؛ بنابر این گول شعارها را در انتخابات نخورید.
به گزارش ایرنا، محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه‌‌های این هفته نماز جمعه تهران که در دانشگاه تهران برگزار شد، افزود: یکی از نکته‌هایی که در امر دفاع باید به آن تاکید کنم دشمن شناسی است، دشمن را باید شناخت اگر دشمن بود و شما نفهمیدید که این دشمن است ضربه می‌خورید. اگر ساده لوح و ساده اندیش باشید این بزرگترین خطر است.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به نزدیکی فصل انتخابات تاکید کرد: در فصل انتخابات مواظب باشید، چرا که همه به میدان می‌آیند، همه ادعا می‌کنند و شعار می‌دهند که چنان و چنین و فلان می‌کنیم، گول شعارها را در انتخابات نخورید و خود طرف را بشناسید و اگر مطمئن شدید که آدم راستگو، پاک دست و امینی است به آن رای دهید، این دانه دانه رای‌ها جواب دارد بنابراین باید مواظب کیدهای مخفی منافقین باشید.
امام جمعه موقت تهران در ادامه هفته دفاع مقدس و اهمیت توجه به مساله دفاع اشاره کرد و گفت: اگر دفاع نکنید دیگر نه مسجد و نه رافت و نه عبادت ندارید. هیچ چیز برایتان نمی‌گذارند. اگر مردم دفاع نکنند به تعبیر قرآن زمین فاسد می‌شود.