توقیف یک فروند شناور توسط نیروی دریایی سپاه

یک فروند شناور با بیش از 250 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط شناورهای منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه شناسایی و توقیف شد.
به گزارش سپاه نیوز، در پی رصد دقیق و اقدامات اطلاعاتی رزمندگان منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه، یک فروند شناور با بیش از 250 هزار لیتر سوخت قاچاق شناسایی و توقیف شد.
بنا بر این گزارش، قاچاقچیان دستگیر شده در بازجویی اولیه عنوان کردند که محموله خود را از یدک کش‌ها در منطقه سنگ سلامه جمع‌آوری و بارگیری کرده‌اند.
این شناور که در 20 مایلی شرق جزیره تنب بزرگ توسط شناورهای گشتی منطقه پنجم دریایی سپاه توقیف شد به همراه قاچاقچیان، به منظور طی مراحل قانونی به مقامات و مسئولان قضایی تحویل داده شد.
سایر اخبار این روزنامه
زنگنه: نخستین بار برداشت ایران از پارس جنوبی از قطر پیشی می‌گیرد روحانی در اجلاس سه جانبه سران کشورهای ایران، روسیه و ترکیه در آنکارا مطرح کرد تاکید بر تمامیت ارضی و حاکمیت ملی سوریه سندرز: آقای ترامپ، به خواست دیکتاتوری وحشی عربستان مجوز جنگ نمی‌دهیم پایان جنگ علیه یمن چگونه رقم می‌خورد؟ انتقاد چین از اتهام‌زنی‌‌های بی‌سند آمریکا به ایران درباره یمن شرط انصارالله برای پایان حملات یمن به عربستان رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا: اکنون زمان بازگشت به دیپلماسی با ایران است رئیس سازمان انرژی اتمی ایران: تحریم‌های غیرقانونی آمریکا دستاوردهای دیپلماسی را به خطر انداخته است سخنگوی وزارت امور خارجه: دیدار رئیس‌جمهور با ترامپ در دستور کار نیست یادداشت مدیرمسئول روحانیت و ضرورت حرکت اصلاحی (1) توقیف یک فروند شناور توسط نیروی دریایی سپاه شورای نگهبان به موادی از طرح ساماندهی صنعت خودرو ایراد گرفت صدور حکم غیرقطعی حبس و اعدام برای 2 عضو گروهک تروریستی سعودیها هرگز انتظار چنین لحظه‌ای را نداشتند