روحانی و ماکرون برای حفظ برجام در تلاش هستند

علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان که به منظور شرکت در کنفرانس سالانه عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به وین سفر کرده است در حاشیه نشست آژانس گفت: با برداشتن سه گام در کاهش تعهدات، فعلا توازنی در برجام ایجاد شده است.
به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: فعلا اروپا در حال تلاش است و روسای جمهوری ایران و فرانسه در تماس و تلاش برای حفظ برجام هستند. ما به دنبال بر هم زدن برجام نبوده و نیستم اما اگر شرایط اقتضا کند تصمیمات لازم را در زمان لازم می‌گیریم و تصمیمات ایران حساب شده و نه از روی احساسات بلکه دقیق و متجانس با سیر تحولاتی است که با جامعه بین‌المللی و منطقه شاهد هستیم.
وی گفت: با این سه گام فعلا توازنی در برجام ایجاد شده است و سازمان انرژی اتمی توانسته این توازن را برگرداند و الان می‌بینید در بحث فنی دیگر اقدامی نمانده که انجام نداده باشیم. مهم است که ملت ببینند که با چه سرعتی برگشتیم و سانتریفیوژهای پیشرفته را در عددهای قابل توجه به کار بگیریم که نشان از هوشیاری و هوشمندی ایران است که با توجه به توصیه مقام معظم رهبری انجام شد؛ ما این‌ها را پیش‌بینی کرده بودیم. الان هم هر گامی اعلام می‌شود ما قادر هستیم آن را عملیاتی کنیم.
سایر اخبار این روزنامه
انتقاد‌ها نسبت به افزایش قیمت روپوش مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید بالا گرفته است انتقاد‌ها نسبت به افزایش قیمت روپوش مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید بالا گرفته است جلال خوش‌چهره خلیج‏فارس؛ نزدیک به نقطه جوش جلال خوش‌چهره خلیج‏فارس؛ نزدیک به نقطه جوش بخش مالی کارآمد می‌تواند منجر به تسریع در توسعه شود حذف چهار صفر، آخرین گام در اصلاحات پولی بخش مالی کارآمد می‌تواند منجر به تسریع در توسعه شود حذف چهار صفر، آخرین گام در اصلاحات پولی سهم بچه‌های امروز از دنیای رسانه چقدر است؟ قهر رسانه و کودک سهم بچه‌های امروز از دنیای رسانه چقدر است؟ قهر رسانه و کودک سخنگوی وزارت خارجه: گام چهارم ایران در حال طراحی است سخنگوی وزارت خارجه: گام چهارم ایران در حال طراحی است تنور شفافیت با انتشار فیش‌های حقوقی داغ می‌شود؟ بهانه‌تراشی‌های نجومی بگیران تنور شفافیت با انتشار فیش‌های حقوقی داغ می‌شود؟ بهانه‌تراشی‌های نجومی بگیران «‌ابتکار» از نشست سه جانبه روسای جمهوری ایران، روسیه و ترکیه در آنکار گزارش می‌دهد «‌ابتکار» از نشست سه جانبه روسای جمهوری ایران، روسیه و ترکیه در آنکار گزارش می‌دهد معاون اول رئیس‌جمهوری تاکید کرد‏ مردم از سختگیری پلیس ناراحت می‌شوند روحانی و ماکرون برای حفظ برجام در تلاش هستند رئیس قوه قضاییه: نسبت به شناسایی، توقیف و مصادره اموال کانادا اقدام خواهد شد رئیس قوه قضاییه: نسبت به شناسایی، توقیف و مصادره اموال کانادا اقدام خواهد شد سخنگوی وزارت خارجه: گام چهارم ایران در حال طراحی است سخنگوی وزارت خارجه: گام چهارم ایران در حال طراحی است سیاست معکوس بی بی و انتخابات کنست