معاون اول رئیس‌جمهوری تاکید کرد‏ مردم از سختگیری پلیس ناراحت می‌شوند

معاون اول رئیس‌جمهوری از دستگاه‌ها خواست برای کاهش دو هزار نفری تلفات جاده‌ای تلاش کنند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری روز گذشته در چهل‏و‏چهارمین سالروز تاسیس اورژانس پیش‌بیمارستانی گفت: نیروهای اورژانس انسان‌های شریفی هستند که در سخت‌ترین شرایط کنار مردم هستند و امیدوارم خداوند توفیق دهد تا بهتر خدمات ارائه کنند.
وی ادامه داد: مواقعی که مردم دچار بیماری می‌شوند چه بر اثر حوداث طبیعی، چه حوادث ترافیکی اولین امیدشان به شما است. شما فریادرسی هستید که در اولین لحظات با برخورد دلسوزانه با حادثه‌دیدگان موجب تقویت روحیه و اعتماد آنها می‌شوید. مردم هر نظام و دولت مهم‏ترین انتظارشان این است که در لحظات سخت کس یا کسانی کنارشان باشند و وقتی می‌بینند در لحظه نیاز، دستگاه مسئول حضور پیدا کرده اعتمادشان به نظام بیشتر می‌شود و این سرمایه اجتماعی کشور است. معاون اول رئیس جمهوری تصریح کرد: ۵۱ درصد تلفات حین حادثه است. بیش از ۴۰ درصد در مسیر و در طول درمان است و باید هدف‌گذاری شود که در این بخش کاهش تلفات داشته باشیم. باید فرهنگ ترافیک را در کشور بالا ببریم. گاهی اوقات مردم از سختگیری پلیس ناراحت می‌شوند اما این سختگیری‌ها باید انجام شود تا بتوانیم تلفات را کاهش دهیم. وی با اشاره به نقاط حادثه‌خیز کشور گفت: هر سال از نقاط حادثه‌خیز مشخص شده مقداری برطرف می‌شود اما باید منابع بیشتری برای رفع آن اختصاص یابد. درباره موضوع ایمنی وسیله نقلیه نباید مماشات شود و باید با جدیت از ایمنی وسیله نقلیه اطمینان داشته باشیم. من زمانی که وزیر صنعت بودم پیکان را متوقف کردم و گفتم زن و بچه خودم را داخل این خودرو نمی‌گذارم چراکه ایمنی آن مشکل دارد. گفتم وظیفه دارم نگذارم هیچ زن و بچه دیگری در این خودرو بنشیند. مسئولان این بخش اکنون باید در این‌باره تصمیم‏گیری کنند.
سایر اخبار این روزنامه
انتقاد‌ها نسبت به افزایش قیمت روپوش مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید بالا گرفته است انتقاد‌ها نسبت به افزایش قیمت روپوش مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید بالا گرفته است جلال خوش‌چهره خلیج‏فارس؛ نزدیک به نقطه جوش جلال خوش‌چهره خلیج‏فارس؛ نزدیک به نقطه جوش بخش مالی کارآمد می‌تواند منجر به تسریع در توسعه شود حذف چهار صفر، آخرین گام در اصلاحات پولی بخش مالی کارآمد می‌تواند منجر به تسریع در توسعه شود حذف چهار صفر، آخرین گام در اصلاحات پولی سهم بچه‌های امروز از دنیای رسانه چقدر است؟ قهر رسانه و کودک سهم بچه‌های امروز از دنیای رسانه چقدر است؟ قهر رسانه و کودک سخنگوی وزارت خارجه: گام چهارم ایران در حال طراحی است سخنگوی وزارت خارجه: گام چهارم ایران در حال طراحی است تنور شفافیت با انتشار فیش‌های حقوقی داغ می‌شود؟ بهانه‌تراشی‌های نجومی بگیران تنور شفافیت با انتشار فیش‌های حقوقی داغ می‌شود؟ بهانه‌تراشی‌های نجومی بگیران «‌ابتکار» از نشست سه جانبه روسای جمهوری ایران، روسیه و ترکیه در آنکار گزارش می‌دهد «‌ابتکار» از نشست سه جانبه روسای جمهوری ایران، روسیه و ترکیه در آنکار گزارش می‌دهد معاون اول رئیس‌جمهوری تاکید کرد‏ مردم از سختگیری پلیس ناراحت می‌شوند روحانی و ماکرون برای حفظ برجام در تلاش هستند رئیس قوه قضاییه: نسبت به شناسایی، توقیف و مصادره اموال کانادا اقدام خواهد شد رئیس قوه قضاییه: نسبت به شناسایی، توقیف و مصادره اموال کانادا اقدام خواهد شد سخنگوی وزارت خارجه: گام چهارم ایران در حال طراحی است سخنگوی وزارت خارجه: گام چهارم ایران در حال طراحی است سیاست معکوس بی بی و انتخابات کنست