حمایت دوباره اتحادیه اروپا و سه کشور اروپایی از برجام

اتحادیه اروپا و سه کشور اروپایی انگلیس،‌ فرانسه و آلمان، در بیانیه‌ای مشترک از ایران خواستند به تعهدات برجامی‌اش پایبند بماند.
ببه گزارش "بی‌بی‌سی"، کشورهای اروپایی نسبت به نسبت تحریم‌های اعمالی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ابراز نگرانی کردند و مدعی شدند که این تحریم‌ها در کنار کاهش تعهدات برجامی ایران موجب می‌شود تا در نهایت برجام فروبپاشد.
در بیانیه بر استفاده از "اقدامات دیپلماتیک" برای حل مشکلات اخیر تاکید شده است. این کشورها همچنین تاکید کردند که خواهان مذاکره و گفت‌وگو هستند.
همچنین این کشورها بار دیگر حمایت خود از برجام را ابراز کردند و از ایران خواستند تا با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری کامل داشته باشد.
سایر اخبار این روزنامه
در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی به ریاست دکتر روحانی؛ اختیارات بانک مرکزی در خصوص مدیریت بازار ارز تمدید شد امضای قرارداد افزایش 500 میلیون فوت مکعبی گاز در کشور وزیر بهداشت: تمام داروهای موردنیاز تا 3 سال دیگر در کشور تامین می‌شود اخبار کوتاه اقتصادی سخنگوی وزارت خارجه: اخطار وزارت خارجه به کانادا درباره مصادره ساختمان‌های فرهنگی ایران با هدف مقابله با فشارهای آمریکا؛ بانک‌های ایرانی در راه پیوستن به سوئیفت روسی کانادا شریک تروریسم اقتصادی حملات پهپادی انصار‌الله تاسیسات نفتی «آرامکو» عربستان را به آتش کشید حمایت دوباره اتحادیه اروپا و سه کشور اروپایی از برجام با اشاره به انتشار گزارش جاسوسی رژیم صهیونیستی از آمریکا ظریف: آمریکا با داشتن دوستی مثل نتانیاهو، نیازی به دشمن ندارد دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر مطرح کرد اصلاح قانون مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر تا پایان سال زیرگذر گیشا تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد اساسنامه صندوق‌های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت ابطال شد ضبط وثیقه 30 میلیارد تومانی متهم پرونده پتروشیمی شهرداری هم با قبوض کاغذی عوارض شهری خداحافظی کند