در نامه به رئیس سازمان صداوسیما‌ مطهری: در شبکه سه اتهام زدند، خواستار پاسخگویی‌ام

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برنامه زنده شبکه ۳ متهم به نشر اکاذیب درباره فوت مرحومه سحر خدایاری شده، خواستار دفاع از خود در‌این‌باره شد.
علی مطهری در نامه‌ای خطاب به علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما نوشت: «با سلام، نظر به اینکه در برنامه زنده شبکه ۳ سیما در پنجشنبه شب، اینجانب را متهم به نشر اکاذیب درباره فوت مرحومه سحر خدایاری به قصد کسب رای کردند، مستدعی است طبق ماده واحده مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام ترتیبی اتخاذ کنید که اینجانب به مدت دو برابر زمانی که درباره این بنده به تصریح و به تلویح نشر اکاذیب کردند، در همان زمان از شبانه‌روز در شبکه ۳ سیما به طور زنده از خود دفاع کنم. امیدوارم این درخواست به سرنوشت درخواست مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بعد از مناظره کذایی انتخابات سال ۸۸ دچار نشود.»
روز پنجشنبه ویژه ‌برنامه‌ای با عنوان «پرونده ویژه» درباره بررسی حواشی مرگ سحر خدایاری روی آنتن زنده شبکه سه رفت که در آن اظهارات علی مطهری در‌خصوص این اتفاق نیز مورد انتقاد قرار گرفته شده است.
سایر اخبار این روزنامه
عصر روزجمعه اعلام شد وداع موتلفه با اسدالله عسگراولادی محمدعلی وکیلی تغییر رویکرد یا تاکتیک «ابتکار» مشکلات پیش‌روی تولید در صنعت خودروسازی را بررسی می‌کند ادامه یک راه ناتمام نگاهی به ناسزاگویی، عوارض و درمان آن فحش می‌دهم، پس هستم! چقدر رسانه‌ها در تضعیف جریان شعر ایران در این سال‌ها نقش داشته‌اند؟ شاعران در پیله و تریبون در اختیار شاعرنماها وزیر کشور: ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد در نامه به رئیس سازمان صداوسیما‌ مطهری: در شبکه سه اتهام زدند، خواستار پاسخگویی‌ام احمد داود اوغلو به طور رسمی از حزب عدالت و توسعه کناره‌گیری کرد اردوغان در مسیر انزوا پناهیان: روحانی به تبلیغاتچی‌ها درباره زنان سوژه داد دولت و مجلس زیر تیغ یک واعظ «‌ابتکار» از تازه‌ترین تحولات پس از برکناری جان بولتون گزارش می‌دهد زمزمه‌هایی از تغییر محاسبات کاخ سفید در قبال ایران با صدور بیانیه‌ای از سوی اتحادیه اروپا و سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان اعلام شد