با تیم‌ با «سابقه‌های» ‌ لیگ برتر آشنا شوید حاج‌صفی عضو جدید باشگاه سیصدتایی‌ها

احسان حاج صفی در دیدار تراکتور با پرسپولیس به رکورد 300 بازی در تاریخ لیگ برتر رسید.
به گزارش وب سایت نود، با رسیدن احسان حاج‌صفی به 300 بازی در لیگ برتر، تعداد بازیکنانی که در تاریخ این مسابقات از این حد نصاب عبور کرده‌اند به 33 رسید. از این 33 بازیکن، 11 بازیکن در لیگ نوزدهم شاغل هستند و این فرصت را دارند تا آمار خود را بهبود بخشند. به بهانه تکمیل جمع 11 نفره بازیکنان فعالی که حداقل 300 بازی در لیگ برتر انجام دادند، تیم باسابقه‌های لیگ مرور شده است البته رضا خالقی‌فر دیگر بازیکنی است که به تعداد بازی 300 نزدیک شده و می‌تواند به این جمع ملحق شود.
مهدی رحمتی
مهدی رحمتی، رکورددار بازی در لیگ برتر و تنها بازیکنی است که در تمام ادوار مسابقات حضور داشته است. این بازیکن برای تیم‌های فجرسپاسی، استقلال، سپاهان، پیکان و شهرخودرو بازی کرده و در مجموع 4 قهرمانی به دست آورده است.


علی حمودی
علی حمودی، فوتبال حرفه‌ای خود را از لیگ پنجم و در استقلال اهواز آغاز کرد و به جز این تیم در تیم‌های استقلال تهران، مس کرمان، سپاهان اصفهان، تراکتورسازی و پیکان بازی کرده است. مهم‌ترین افتخار این بازیکن قهرمانی با استقلال در لیگ دوازدهم است. حمودی از لیگ شانزدهم حضور مستمری در پیکان داشته و به بازوبند کاپیتانی این تیم رسیده است.
حسین ماهینی
حسین ماهینی از دیگر چهره‌های با سابقه فوتبال ایران است که برای استقلال اهواز، ذوب‌آهن، ملوان و پرسپولیس بازی کرده است. او در سه قهرمانی پیاپی سرخپوشان همراه این تیم بوده است. او مجموعاً 14 فصل در لیگ برتر حضور داشته است ولی در این فصل به دلیل مصدومیت مجال بازی نکرده است.
جلال حسینی
جلال حسینی، سومین بازیکن باسابقه تاریخ لیگ برتر و دومین بازیکن با سابقه فعال لیگ است. کاپیتان سرخپوشان با 7 قهرمانی پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ است. او این تعداد قهرمانی را در 15 دوره حضور به دست آورده است و این فصل شانزدهمین دوره بازی جلال حسینی در لیگ خواهد بود. جلال تنها در نفت و ملوان موفق به قهرمانی نشده است و سایپا، سپاهان و پرسپولیس تیم‌هایی هستند که با آن طعم قهرمانی را چشیده است.
شهرام گودرزی
شهرام گودرزی یکی از 3 بازیکن با سابقه‌ای است که تجربه قهرمانی در لیگ برتر را ندارد. او نیز به تازگی به حد نصاب 300 بازی در لیگ برتر رسیده است. برق شیراز، فجرسپاسی، شهرداری تبریز، مس کرمان، تراکتور و پارس جنوبی جم تیمهایی هستند که این بازیکن سابقه عضویت در آن را دارد.
قاسم حدادی‌فر
قاسم حدادی‌فر دیگر بازیکن باتجربه‌ای است که به قهرمانی لیگ برتر نرسیده است. او از لیگ چهارم تاکنون در ذوب‌آهن حضور دارد و تنها یک فصل به صورت قرضی برای صنعت نفت در لیگ یک و یک نیم فصل برای تراکتور برای خدمت سربازی، بازی کرد.
وریا غفوری
وریا غفوری از لیگ هفتم تاکنون در همه ادوار مسابقات حاضر بوده و در تیم‌های پاس همدان، شهرداری تبریز، نفت تهران، سپاهان اصفهان و استقلال بازی کرده است. وریا در لیگ چهاردهم به همراه سپاهان قهرمان لیگ شد. این بازیکن در این فصل کاپیتان اول آبی‌پوشان است.
احسان حاج صفی
احسان حاج صفی که آخرین بازیکنی است که به جمع 300 تایی‌ها ملحق شده فوتبال خود را از لیگ ششم و در تیم سپاهان آغاز کرد و در مجموع دوران بازیگری خود در ایران، تنها در سپاهان و تراکتور بازی کرده است و به همراه سپاهان در لیگ‌های نهم، دهم و چهاردهم به قهرمانی رسیده است.
محمد نوری
محمد نوری دیگر بازیکنی است که باوجود بازی درتیم‌های بزرگ در فتح لیگ برتر ناکام بوده است. این بازیکن برای سپاهان، صبا، پرسپولیس، تراکتور و پارس جنوبی جم بازی کرده است و همیشه برای تیمی که بازی می‌کرده عنصر موثری محسوب ‌شده است.
محسن مسلمان
محسن مسلمان که عنوان جوان‌ترین گلزن تاریخ لیگ برتر را در اختیار دارد، جوان‌ترین بازیکنی است که به 300 بازی در تاریخ لیگ برتر رسید. او در 16 سالگی در ذوب‌آهن چهره شد و پس از آن به ملوان، فولاد، پرسپولیس و ذوب‌آهن رفت و 2 بار با پرسپولیس به قهرمانی رسید.
محمدرضا خلعتبری
محمدرضا خلعتبری بهترین پاسور تاریخ لیگ برتر است. این بازیکن در شموشک چهره شد و پس از آن به ابومسلم، ذوب‌آهن، سپاهان، پرسپولیس، پدیده، سایپا و گسترش‌فولاد رفت و به همراه سپاهان در لیگ چهاردهم به قهرمانی رسید.
سایر اخبار این روزنامه
با رای اعتماد دیروز نمایندگان مجلس به «مونسان» و «حاجی میرزایی» رخ داد میراث وزیر دار شد جلال خوش‏چهره بازتاب تردید و تعلل در اینستکس دولت بوریس جانسون اکثریت پارلمان را از دست داد 48 ساعت تعیین‌کننده در لندن «ابتکار» دلایل بازنگشتن ارزهای صادراتی را بررسی می‌کند داستان ناتمام ارزهای گمشده رئیس کمیته ملی حافظه جهانی ایران مطرح کرد ثبت سرمایه‌های معنوی مکتوب و مشترک کشورهای منطقه با یکسان‌سازی قیمت بنزین عملاً کارت سوخت بی‌اثر شد لیست سیاه کارت‌های سوخت با تیم‌ با «سابقه‌های» ‌ لیگ برتر آشنا شوید حاج‌صفی عضو جدید باشگاه سیصدتایی‌ها «ابتکار» درپی انتشار فیلمی در فضای مجازی از تبعات اجتماعی ازدواج کودکان گزارش می‌دهد رئیس‌جمهوری: عده‌ای حنجره خود را به صدای دشمن عاریه می‌دهند پس از مذاکرات فشرده 10 ساعته عراقچی در پاریس مطرح شد گام‌هایی به جلو برای برجام محمدجواد ظریف: اروپا آماده ریسک کردن برای حفظ برجام نبوده است