حزب‌الله در پاسخ به تجاوزهای رژیم صیونیستی، خودروی نظامی آن را منهدم کرد انتقام مقاومت

شبکه تلویزیونی «المنار» لبنان، فیلم و تصاویر مربوط به عملیات تلافی‌جویانه حزب‌الله علیه تجاوز‌های رژیم صهیونیستی و انهدام خودروی نظامی اسرائیلی را منتشر کرد.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه خبری المنار دوشنبه ‌شب فیلم و تصاویر مربوط به عملیات روز یکشنبه گروه مقاومت علیه صهیونیست‌ها که در آن یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته است را منتشر کرد.
رژیم صهیونیستی ادعا کرده بود که هیچ کس در این حمله آسیب ندیده است، اما «ولید سکریه» نماینده پارلمان لبنان در گفت‌وگو با المنار گفت که با توجه به اصابت دو موشک به خودرو نظامیان اسرائیلی و آنچه در فیلم دیده می‌شود، ادعای اسرائیل زیر سوال رفته است و موشک کورنت به گونه‌ای است که حتی اگه خودرو کامل هم بسته بوده باشد، فشاری به خودرو و داخل آن وارد می‌کند که به سرنشینان آسیب می‌زند.
حزب‌الله لبنان در واکنش به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه‌ یک خودروی زرهی ارتش این رژیم را در شمال فلسطین اشغالی هدف موشک ضدتانک قرار داد.


پاسخ تلافی‌جویانه مقاومت لبنان در واکنش به تعرض و تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی از جمله حمله با پهپاد به جنوب بیروت و همچنین حمله هوایی به سوریه که به شهادت دو عضو حزب‌الله منجر شد، صورت گرفته است
در بیانیه حزب‌الله آمده که گروه شهیدان «حسن زبیب» و «یاسر ضاهر»، یک خودروی نظامی اسرائیلی را در مسیر پادگان «آویویم» هدف قرار دادند که در اثر این حمله تمامی سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.
حزب‌الله لبنان روز یکشنبه در بیانیه‌ای از انهدام یک خودروی نظامی صهیونیست‌ها در شمال سرزمین اشغالی در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی خبر داد.
در این بیانیه آمده است: «ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه عصر امروز، گروه شهیدان «حسن زبیب» و «یاسر ضاهر»، یک خودرو نظامی اسرائیلی را در مسیر پادگان «آویویم» هدف قرار دادند که در اثر این حمله تمامی سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.»
شبکه المنار به نقل از منابع خود گزارش داد که در این حمله چهار سرباز صهیونیست زخمی شده‌اند.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تایید این حمله، اذعان کرد که چندین موشک ضدتانک به خودروها و پایگاه‌های اسرائیلی برخورد کرده و خساراتی بر جا گذاشته است.
برخی منابع رسانه‌ای اسرائیلی از تبادل آتش در مرز بین لبنان و سرزمین اشغالی در نزدیکی پادگان «آویویم» خبر می‌دهند.
شبکه المنار نیز خبر داد که بالگردهای اسرائیلی زخمی‌های ارتش صهیونیستی را به بیمارستان «سیف» در منطقه «صفد» واقع در منطقه «الجلیل» در شمال سرزمین اشغالی منتقل کرده‌اند. این شبکه همچنین از تغییر مسیر برخی از پروازها در فرودگاه «بن گوریون» تل آویو در پی پاسخ حزب‌الله خبر داد.
یک منبع لبنانی نیز به شبکه المیادین گفت: هنگامی که نیروهای صهیونیستی برای انتقال مجروحان وارد عمل شدند، در تیررس نیروهای مقاومت قرار داشتند؛ اما سربازان مقاومت اجازه انتقال زخمی‌ها را به صهیونیست‌ها دادند. او تاکید کرد که عملیات مقاومت در شرایطی انجام شد که صهیونیست‌ها در بالاترین سطح هوشیاری اطلاعاتی قرار داشتند.
حمله حزب‌الله لبنان پس از آن صورت می‌گیرد که سید حسن نصرالله در سخنرانی هفته گذشته خود پاسخ به حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در بیروت را حتمی دانست و تاکید کرد که زمان بزن درویی تمام شده است
سید‌حسن نصرالله هفته گذشته گفته بود: «ما آماده‌ایم گرسنگی بکشیم ولی عزیز و با کرامت باشیم و هرگز به کسی اجازه نخواهیم داد به کرامت و وجود ما ضربه بزند و آن را تهدید کند». او گفت که حزب‌الله اجازه نخواهد داد که زمان به عقب برگردد و لبنان هدف حملات صهیونیست‌ها قرار بگیرد.
وی گفته بود: اگر در لبنان کسی نگرانی دارد که مشکلی (در‌صورت درگیری با صهیونیست‌ها) ایجاد نشود، با آمریکایی‌ها صحبت کند تا از رژیم صهیونیستی بخواهد که ملزم، متعهد و مرتب باشد.
سایر اخبار این روزنامه
زلمای خلیل‌زاد پیش‌نویس توافق آمریکا با طالبان را برای ارائه به اشرف غنی به کابل برد ژوبین صفاری زخم چرکین مدیریت دولتی حذف برخی از کالاهای ضروری از سبد خانوارها چرخ زندگی کم‌درآمدها سخت می‌چرخد افزایش قیمت عوارض بزرگراهی کشور، چه تاثیری بر زندگی مردم می‌گذارد؟ آسفالت‌های گران مروری بر دلایل رشد نامطلوب اقتصاد نشر کتاب چاپی ایران در مقایسه با نشر جهان کتاب‌های کاغذی زنده می‌مانند؟ «ابتکار» از موانع و عوامل تاثیرگذار بر عدم حضور زنان در قدرت گزارش می‌دهد زنان در انتظار فرصت حزب‌الله در پاسخ به تجاوزهای رژیم صیونیستی، خودروی نظامی آن را منهدم کرد انتقام مقاومت رئیس قوه قضائیه: سامانه اموال مسئولان فعال شد ظریف در دیدار با سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه: گام سوم هسته‌ای طبق برنامه پیش می‌رود اقتدار ملی برآیند مدیریت کلان سیاسی کارآمد در جلسه ۲۹ دور سوم رسیدگی به پرونده بانک سرمایه چه گذشت؟ شش‏ماه مدیرعاملی، میلیاردها فساد ۲ کارت زرد مجلس به وزیر امور اقتصاد و دارایی در یک روز