در مرز لبنان و سرزمین‌های اشغالی صورت گرفت انهدام خودروی نظامیان صهیونیست‌ توسط رزمندگان حزب‌الله

حزب‌الله لبنان دیروز در بیانیه‌ای از انهدام یک خودروی نظامی صهیونیست‌ها در شمال سرزمین اشغالی خبر داد.
به گزارش شبکه المنار، در این بیانیه آمده است: "ساعت 16:15 دقیقه عصر روز یکشنبه، گروه شهیدان «حسن زبیب» و «یاسر ضاهر»، یک خودرو نظامی اسرائیلی را در مسیر پادگان «آویویم» هدف قرار دادند." شبکه المنار به نقل از منابع خود گزارش داد که در این حمله چهار سرباز صهیونیست زخمی شده‌اند.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تایید کرد که چندین موشک ضدتانک به خودروها و پایگاه‌های اسرائیلی برخورد کرده و خساراتی بر جا گذاشته است.
دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به وزیران کابینه دستور داد تا از هرگونه مصاحبه درباره حمله حزب‌الله به یک پایگاه و خودروی اسرائیلی در مرز لبنان خودداری کنند. رژیم صهیونیستی همچنین از شهرک نشینان صهیونیست خواست به پناهگاه بروند.


در همین حال برخی منابع رسانه‌ای اسرائیلی از تبادل آتش در مرز بین لبنان و سرزمین‌های اشغالی در نزدیکی پادگان «آویویم» خبر دادند. گزارش‌ها حاکی است نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درپی حمله تلافی‌جویانه حزب‌الله لبنان، مجبور به ترک جلسه با رئیس‌جمهور هندوراس شده است.
شبکه المنار نیز خبر داد که بالگردهای اسرائیلی زخمی‌های ارتش صهیونیستی را به بیمارستان «سیف» در منطقه «صفد» واقع در منطقه «الجلیل» در شمال سرزمین اشغالی منتقل کرده‌اند. این شبکه همچنین از تغییر مسیر برخی از پروازها در فرودگاه «بن گوریون» تل‌آویو در پی پاسخ حزب‌الله خبر داد.
یک منبع لبنانی نیز به شبکه المیادین گفت، هنگامی که نیروهای صهیونیستی برای انتقال مجروحین وارد عمل شدند در تیررس نیروهای مقاومت قرار داشتند؛ اما سربازان مقاومت اجازه انتقال زخمی‌ها را به صهیونیست‌ها دادند. او تاکید کرد که عملیات مقاومت در شرایطی انجام شد که صهیونیست‌ها در بالاترین سطح هوشیاری اطلاعاتی قرار داشتند.
سایر اخبار این روزنامه
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه علنی مجلس مطرح کرد معطلی استیضاع وزیر صنعت روی میز هیات رئیسه مجلس! هشدار وزیر امور خارجه : اگر اروپا تعهداتش را انجام ندهد، ایران گام سوم را پنجشنبه برمی‌دارد حجتی وزیر جهاد کشاورزی در مراسم آغاز سال زراعی خطاب به کارگزاران اداری: کشاورزان ولی نعمت ما هستند، در ادارات به آنها سخت نگیرید مکتب حسینی، الگوی زندگی متن پیشنهادی رتبه‌بندی معلمان نهایی شد ازسوی رئیس‌جمهوری: لایحه موافقت‌نامه همکاری دولت‌های حاشیه دریای خزر به مجلس رفت در جلسه‌ای به ریاست دکتر روحانی؛ الزامات و سازوکارهای اجرای موافقتنامه تجارت آزاد با اتحادیه اقتصادی اوراسیا بررسی شد رونمایی از پهپاد عملیاتی «کیان» در مرز لبنان و سرزمین‌های اشغالی صورت گرفت انهدام خودروی نظامیان صهیونیست‌ توسط رزمندگان حزب‌الله روایت علی مطهری از جزئیات جدید پیشنهاد «مکرون» به ایران یادداشت مدیرمسئول جای خالی گفتگو در حوزه علمیه قم