غبارروبی حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) با حضور رهبر انقلاب


در آستانه‌ فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، مراسم غبارروبی ضریح مطهر حرم ثامن‌الحجج حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام، با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، جمعی از علما و اقشار مختلف مردم در مشهد مقدس برگزار شد.
رهبر انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته نیز در این مراسم معنوی که از جمله برنامه‌های مستمر آستان قدس رضوی است، حضور داشته‌اند.  
سایر اخبار این روزنامه
غبارروبی حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) با حضور رهبر انقلاب آقای ترامپ! ایرانیان پرچمدار حسین‌اند و تو را یزید زمان می‌دانند عاشورا، نقطه عطف (یادداشت روز) اخبار ویژه شور حسینی(ع) هزار و سیصد و هشتاد ساله شد توقف تحریم در برابر توقف حمله به اسرائیل پیشنهادی که حزب‌الله از ترامپ نپذیرفت آقای ترامپ! ایرانیان پرچمدار حسین‌اند و تو را یزید زمان می‌دانند سوداگری در بازار مسکن نتیجه انفعال در اخذ مالیات از خانه‌های خالی ماهواره‌های آمریکا را چه کسی منهدم کرد؟ دیداری بین روحانی و ترامپ صورت نمی‌گیرد طرح «بازگرداندن خانواده مسئولان از خارج» امروز در مجلس بررسی می‌شود آقای عراقچی! اروپا و آمریکا را فقط شوکِ توقف تعهدات سرعقل می‌آورد دست‌وپا زدن برجام‌بازان برای مذاکره! بن‌بستی به نام «برگزیت» (نگاه) با ما در فضای مجازی همراه باشید آقای ترامپ! ایرانیان پرچمدار حسین‌اند و تو را یزید زمان می‌دانند آقای ترامپ! ایرانیان پرچمدار حسین‌اند و تو را یزید زمان می‌دانند