همزمان با هشتم شهریورماه؛ مزار شهیدان رجایی و باهنر گلباران شد

مزار شهیدان رجایی و باهنر با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و برخی از مسئولان صبح جمعه گلباران شد.
به گزارش ایسنا، مزار شهیدان رجایی و باهنر با حضور حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در قطعه هفتاد و دو تن بهشت زهرا(س) برگزار شد.
رئیس ستاد برگزاری مراسمات شهدای شهریورماه استان تهران در حاشیه این آیین معنوی گفت: هدف از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدا از جمله شهدای هشتم شهریور آن است که بدانیم چه سرمایه‌هایی برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی تقدیم شدند و راه این شهدا ادامه پیدا کند.
حجت‌الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر مصداق واقعی دولت اسلامی بودند و باید راه این شهیدان و شاخصه‌های رفتاری و عملکردی این شهیدان الگویی برای دولتمردان جامعه اسلامی باشد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: خدمات جمهوری اسلامی در چهل سال عمر با عزت این انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست و ما در بخش‌های مختلف رفاهی و اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و بین‌المللی و دستاوردهای علمی، پژوهشی و نظامی حائز رتبه‌های نخست و ممتاز در منطقه و حتی جهان هستیم و باید این اقدامات را در جامعه تبیین کنیم و آثار و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم شریف ایران بازخوانی کنیم.
محمودی ادامه داد: ملت بزرگ ایران خوشبختانه به خوبی دشمنان خود را می‌شناسد و هرگز در مقابل زیاده خواهی آنان تسلیم نمی‌شود.
وی در پایان بیان کرد: مشکلات اقتصادی امروز جامعه با وحدت و همدلی بین همه مسئولان و همه آحاد جامعه قطعا رفع خواهد شد و نیازمند توجه جدی مسئولان به وضعیت معیشت مردم هستیم و باید مدیریت جهادی و انقلابی در همه خدمتگزاران تقویت شود.