افزایش «وام ضروری» بازنشستگان کشوری به 7 میلیون تومان

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: وام ضروری بازنشستگان در دوره جدید از 5 به 7 میلیون تومان افزایش خواهد یافت.
نعمت‌الله ایزدی در مراسم روز خانواده و تکریم بازنشستگان که به مناسبت 25 ذی الحجه و با حضور نمایندگان بازنشستگان کشوری، بازنشستگان برگزیده ملی و مدیران صندوق بازنشستگی کشوری در تهران برگزار شد، با اعلام این خبر، گفت: وام ضروری بازنشستکان با بودجه 2 میلیارد و 800 میلیون تومان به 400 هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بانک صادرات به عنوان بانک اصلی و کارگزار فعالیت‌های بانکی با صندوق بازنشستگی کشوری همکاری مستمر دارد، افزود: طی روزهای گذشته مذاکرات زیادی با بانک صادرات در ارتباط با پرداخت وام ضروری بازنشستگان تحت پوشش این صندوق انجام شده است.
ایزدی در پاسخ به پرسش یکی از بازنشستگان درباره تمدید قرارداد بیمه تکمیلی درمان گفت: با بیمه تکمیلی تفاهم کرده‌ایم تا زمان انعقاد قرارداد جدید هیچگونه تاخیر و تعویقی در پذیرش اسناد و مدارک عزیزان تحت پوشش وجود نداشته باشد و همه کارهایی که تاکنون در قالب قرارداد انجام می‌شده ادامه یابد.


وی یادآور شد: قرارداد جدید بیمه تکمیلی درمان هم به‌زودی و انشالله در همین ماه منعقد می‌شود و از این حیث هیچ گونه نگرانی و مشکلی وجود نخواهد داشت.
در پایان این مراسم از 9 نفر از بازنشستگان برگزیده ملی در حوزه‌های مختلف شامل ایثار و مقاومت، فعالیتهای دانشگاهی و پژوهشی، کارآفرینی، محیط‌زیست، فرهنگ و هنر قدردانی و تجلیل شد.