سخنگوی قوه قضاییه بازداشت 2 نماینده مجلس را تایید کرد

سخنگوی قوه قضاییه اخبار منتشره در خصوص بازداشت 2 نماینده مجلس شورای اسلامی به دلیل تخلفات مالی را تایید کرد.
غلامحسین اسماعیلی افزود: خبر بازداشت 2 تن از نمایندگان مجلس را تایید می‌کنم، این 2 نماینده در ارتباط با پرونده فروش محصولات شرکت سایپا بازداشت شدند.
وی اظهار داشت: قرار تامینی مدنظر دادسرا برای این نمایندگان اعلام شد، اما آن‌ها نتوانستند وثیقه موردنظر را تامین کنند و به همین دلیل و به موجب قانون بازداشت شدند.
اسماعیلی گفت: هرگاه این 2 نماینده بتوانند وثیقه موردنیاز را تامین کنند تا پایان جلسه دادرسی می‌توانند از زندان آزاد شوند.
براساس اخبار منتشره،‌ این 2 نماینده که از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی هستند به دلیل تخلفات مالی مرتبط با پرونده سایپا بازداشت شده‌اند.
سایر اخبار این روزنامه
افتتاح 25 طرح فرودگاهی در هفته دولت استانداری تهران: تمامی مسکن‌های مهر تا 9 ماه آینده واگذار می‌شوند با دستور رئیس‌جمهور انجام شد؛ رونمایی از سامانه بومی پدافند هوایی پیشرفته باور 373 وزیر ارتباطات: محدودسازی و فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی راه‌حل نیست سخنگوی قوه قضاییه بازداشت 2 نماینده مجلس را تایید کرد رایزنی برجامی وزیر خارجه کشورمان با رئیس‌جمهور فرانسه در پاریس ظریف: گفتگوی سازنده‌ای با مکرون داشتم،رایزنی‌های دو کشور ادامه خواهد داشت جای خالی شایسته‌سالاری هشدار شدیداللحن گردان‌های حزب‌الله عراق به آمریکا تسلط ارتش سوریه بر 100 شهرک و روستا در حومه حماه و ادلب با حضور رئیس سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی کشور: افتتاح طرح توسعه بزرگترین کارخانه تولید خوراک آبزیان خاورمیانه در چهارمحال و بختیاری برنده و بازنده‌های بحران نفتکش‌ها دکتر جهانگیری درمراسم افتتاح طرح‌های ورزشی، خدماتی استان مازندران: اجرای صد‌ها پروژه ملی و منطقه‌ای در شرایط تحریمی بی‌سابقه است طرح عرضه مستقیم گوشت قرمز از امروز آغاز می‌شود