موافقت با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به‌مناسبت اعیاد قربان و غدیر خم

به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر خم، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات یک‌هزار و هفتاد نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس قوه‌ قضائیه، به مناسبت فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر خم در نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات یک‌هزار و هفتاد نفر از محکومان را که پرونده‌های عفو آنان در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی شده و واجد شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند، ارائه کرد که این پیشنهاد در اجرای بند 11 از اصل 110 قانون اساسی مورد موافقت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار گرفت.
سایر اخبار این روزنامه
ایران اسلامی غرق در شادی عید ولایت و امامت موافقت با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به‌مناسبت اعیاد قربان و غدیر خم رسیدگی ویژه به تخلفات خودروسازان دکتر ظریف در نشست خبری مشترک با همتای فنلاندی: فروش نفت ایران توسط هیچ نهاد بین‌المللی تحریم نشده است شمخانی در مصاحبه‌ با «ان. بی. سی نیوز»: هدف تحریم‌ها، مذاکره نیست، وادار کردن ایران به تسلیم است در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «ان. بی.سی» آمریکا مطرح شد دفاع لاریجانی از توافق برجام ارتش سوریه در «خان شیخون» مستقر شد بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر در جنوب کشور منهدم شد مدیرعامل فولاد مبارکه عنوان کرد: مطالعه طرح ایجاد واحدهای پایلوت تولید محصولات جدید در دستور کار فولاد مبارکه رئیس کل بانک مرکزی: شرایط اقتصادی کشور تا پایان سال بهبود می‌یابد واکسن‌های ایرانی HPV و آنفولانزا تا پایان سال وارد بازار می‌شوند خشم پمپئو از آزاد شدن کشتی آدریان دریا فراخوان نخستین جشنواره ملی آواها و نواهای ایثار واکسن‌های ایرانی HPV و آنفولانزا تا پایان سال وارد بازار می‌شوند فرمانده نیروی دریایی ارتش: اقتدار ارتش و سپاه در مرزها کم‌نظیر است سخنگوی دولت:‌ ایران امروز بیش از هر زمانی به همدلی نیازمند است یادداشت مدیرمسئول دیکتاتور پرور نباشید