با حضور جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش؛ یک ناو اطلاعاتی، یک زیردریایی کلاس غدیر، یک یدک‌کش و یک بالگرد به ارتش الحاق شد

مراسم الحاق یک فروند ناو اطلاعاتی بهرگان، زیردریایی کلاس غدیر، یک فروند یدک‌کش اروند و یک فروند بالگرد AB212 به ناوگان نیروی دریایی ارتش توسط جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش صورت گرفت.
امیر دریادار تورج حسنی مقدم در این مراسم اظهار کرد: نیروی دریایی توانسته در اجرای تدابیر رهبر انقلاب در جهت قدرت سازی در منطقه به یکی از بازوهای نیروهای مسلح تبدیل شود.
وی ادامه داد: تلاش‌ها برای رسیدن به هدف‌های دفاعی همچنان ادامه دارد و ما از تمام قدرت خود برای آبادانی بندر جاسک و نیروی دریایی که در این خطه و سواحل مستقر است استفاده می‌کنیم.
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: باید بدانیم تمام امنیت و آسایشی که داریم را مدیون شهدا هستیم و تمام این‌ها حول محور ولایت می‌چرخد.


امیر دریادار حسنی مقدم عنوان کرد: این الحاقیه که در راستای فرامین مقام معظم رهبری و در جهت ساختاربندی منطقه صورت گرفت، آمایش سرزمینی جدیدی را به وجود می‌آورد و از سمت‌وسوی تهدیدات و به لحاظ الزامات دفاعی بسیار موثر است.
وی خاطرنشان کرد: راهبردی که امام راحل برای ما مشخص کردند مقاومت و حضور در صحنه است و این‌ها باعث پیروزی ما در 8 سال دفاع مقدس شد.
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان کرد: امروز نیز راهبردی که رهبر انقلاب برای ما ترسیم کرده، مقاومت فعالانه همراه با مولفه‌های بازدارندگی فعال است.
سایر اخبار این روزنامه
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر داد: دستور استخدام 8 هزار پرستار در نیمه اول سال جاری اخبار کوتاه اقتصادی نشست سه‌جانبه ایران، انصارالله و سفرای چهار کشور اروپایی برگزار شد راه های پایان دادن به جنگ یمن دکتر ظریف در همایش ملی الماس‌های درخشان: مردم مبنای قدرت ایران در عرصه های بین المللی هستند نفتکش ایرانی منتظر کاپیتان جدید تعلل در حرکت نفتکش فرصت‌ سوءاستفاده آمریکا را فراهم می‌کند سی و یکمین دوره مسابقات قرآن و معارف کارکنان شرکت فولاد مبارکه برگزار شد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: در آستانه ورود به ساخت موتورهای هواپیما و بالگردهای روز دنیا قرار داریم با حضور جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش؛ یک ناو اطلاعاتی، یک زیردریایی کلاس غدیر، یک یدک‌کش و یک بالگرد به ارتش الحاق شد قائم‌مقام وزیر صمت خبر داد: فعال شدن رایزنان صادراتی در 15 کشور شورای امنیت خواستار خودداری هند و پاکستان از اقدام یک‌جانبه در کشمیر شد یادداشت مدیرمسئول برای فرمانروائی بر قلب‌ها معاون وزیر خارجه ژاپن در دیدار با ظریف: توکیو برای روابط با تهران و تداوم رایزنی‌ها اهمیت زیادی قائل است معاون بهداشت، امداد و درمان ناجا خبر داد برگزاری نشست بین‌المللی روان‌شناسی و روان‌پزشکی به میزبانی ناجا سید حسن نصرالله: با قدرت جبهه «مقاومت» می‌توان قدس را آزاد کرد