حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی: دولت‌های اسلامی سکوت خود در مورد ظلم هند به مردم کشمیر را بشکنند

بخش خبری - حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی به‌مناسبت حوادث ناگوار کشمیر پیامی منتشر کردند و در آن از دولت‌های اسلامی خواستند سکوت خود در مورد ظلم دولت هند به مردم کشمیر را بشکنند. متن پیام چنین است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَمَا نَقَمُوا مِنْهُمْ اِلَّا اَنْ یُوْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَمِیدِ
حوادث ناگواری که هم‌اکنون در کشمیر هند درحال وقوع است قلب هر انسان آزاده‌ای را آزرده و متاثر می‌کند. مردم بی‌گناه و مظلوم کشمیر، کدام جرم و گناهی را مرتکب شده‌اند که امروز با شدیدترین ظلم و ستم ماموران نظامی هند مواجه هستند، خانه و کاشانه خود را از دست داده و تعداد زیادی از آنها شهید و مجروح و تعدادی هم در زندان‌ها با شکنجه‌های قرون وسطایی روبرو هستند.


چرا جامعه بشری، مدعیان حقوق انسان‌ها و سازمان ملل و نیز سازمان کنفرانس اسلامی سکوت نموده و این جنایات را علیه انسانهای بی‌دفاع و مظلوم محکوم نمی‌کنند؟
متاسفانه دولت‌های اسلامی به دولت مرکزی هند حتی یک تذکر هم نمی‌دهند. اگر همه دولت‌های اسلامی باهم متحد بودند و در مقابل این جنایت بزرگ اقدام واحد می‌کردند حتماً دولت هند دست از این حرکات وحشیانه خود برمی‌داشت.
ما ضمن محکوم کردن این حوادث ضد بشری در هند و در جاهای دیگر از دولت مرکزی هند می‌خواهیم هرچه زودتر حقوق مردم بی‌گناه کشمیر را رعایت نموده و به جنایات خود خاتمه دهد. ادامه این حرکت ضد انسانی برای کشور هندوستان که خود را مدافع حقوق ادیان و اقوام گوناگون می‌داند موجب ننگ و ذلت و خواری می‌باشد.
خداوند منقتم قهار می‌فرماید: وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا‌ای مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ
14 ذی‌الحجه‌الحرام 1440
لطف‌الله صافی
سایر اخبار این روزنامه
حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی: دولت‌های اسلامی سکوت خود در مورد ظلم هند به مردم کشمیر را بشکنند سید حسن نصرالله در نامه‌ای به ظریف: با تحریم‌های آمریکا حضور و تاثیر شما قدرتمندتر شد آزادی نفتکش ایرانی در جیل الطارق شکست راهزنی آمریکا و انگلیس شیخ زکزاکی به نیجریه بازگشت رئیس کل بانک مرکزی: بازار ارز به سمت پایداری و پیش‌بینی پذیری حرکت می‌کند رئیس قوه قضائیه در کردستان: برخورد با فساد مقطعی نخواهد بود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، نتیجه درایت امام قبل از رحلت ایشان بود وزیر نیرو خبر داد: آبرسانی به 10 میلیون نفر جمعیت روستایی تا پایان دولت تدبیر و امید ضرورت تجدیدنظر در خصوصی‌سازی سوال از وزیر کشور در دستور کار این هفته مجلس قرار دارد معوقات فرهنگیان به‌زودی پرداخت می‌شود هدفگذاری ایران برای افزایش سهم ترانزیت شرق و غرب وزیر امور خارجه: تحریم‌های آمریکا تاثیر مستقیمی بر تولیدات دارو دارند مزار شهدای آزاده در بهشت زهرا (س) گلباران شد