رئیس بازرسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: صنعت دفاعی برای تامین نیازهای فناورانه کشور اعلام آمادگی کرده است

رئیس بازرسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر این‌که «امروز در بهترین شرایط دفاعی و امنیتی قرار داریم»، گفت: صنعت دفاعی کشور نه‏تنها به خودکفایی رسیده است و همه نیازهای نیروهای مسلح را تامین می‌کند، بلکه برای تامین نیازهای فناورانه کشور هم اعلام آمادگی کرده است.
به گزارش ایلنا، امیر‏سرتیپ سعید شعبانیان در سخنرانی پیش از خطبه نماز‏جمعه با اشاره به روز ۳۱ مرداد، روز صنعت دفاعی به بیان تاثیر تحریم بر صنعت دفاعی و وضعیت کنونی این صنعت پرداخت و اظهار کرد: مقام معظم رهبری با توجه به تحریم‌ها و تهدیدات آمریکا فرمودند مذاکره نخواهیم کرد، جنگ هم نخواهد شد.
وی با بیان این‌که «روز ۳۱ مردادماه روز قدردانی از پیشتازان علم و فناوری و ارج نهادن به کسانی است که نقش مهمی در دفاع از کشور داشتند»، گفت: امروز کشور در عرصه دفاعی و امنیتی در ۴۰ سال گذشته در بهترین وضعیت خود به سر می‌برد.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمن و تاثیر نقشه‌های دشمن بر اقتصاد و معیشت مردم افزود: به لطف خدا و تلاش مسئولان این دوره هم مانند دوره‌های قبل قابل عبور است.


رئیس بازرسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به بازدید رهبری از نمایشگاه دستاوردهای وزارت دفاع بیان کرد: امروز از هر نوع تجهیزات بهترین آن در کشور ساخته شده و در اختیار نیروهای مسلح قرار گرفته است. امروز نه‏تنها قادر به تامین کل نیازهای نیروهای مسلح هستیم، بلکه قادر به صدور اقلام دفاعی و خدمات فنی به کشورهای مسلمان نیز هستیم و صنعت دفاعی ایران امروز به خودکفایی کامل رسیده است.
وی با اشاره به جایگاه امروز نیروهای مسلح ایران و قدرت آنان تصریح کرد: اقدامات نیروهای مسلح سبب شده که ادبیات دشمن تغییر کند و دیگر از گزینه‌های روی میز خبری نیست. سیاست امروز آمریکا در مقابل ایران، سیاست از روی اقتدار و قدرت نیست.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس قوه قضائیه در سفر به کردستان: باید به وضعیت زندان و زندانی رسیدگی شود محمدعلی وکیلی مردم می‏پرسند کی نوبت آواربرداری داخلی است؟ خبرهای خوبی که درباره باغ‌ها و پارک‌های پایتخت به گوش می‌رسد رویش بوستان‌ها در شهر خاکستری برای برون‌رفت از برخی مشکلات باید صادرات را توسعه داد زمان رقابت در بازارهای بین‌المللی دولت توسعه‌گرا باید به دنبال فراهم کردن بستر رونق تولید باشد تنبیه درآمدهای کوچک در نظام مالیاتی با رای دادگاه عالی جبل‌الطارق، نفتکش گریس 1 آزاد شد فرجام یک دزدی دریایی انگلیسی رهبر حزب کارگر بریتانیا به دنبال برکناری نخست وزیر جدید است کوربین علیه جانسون قائم‌مقام حزب اعتماد ملی: در انتخابات حتما از افرادی صالح و اصلاح‌طلب حمایت می‌کنیم دبیرکل حزب ندای ایرانیان: ‌برای گفتن حرف حق آبرو دادیم و بی‌احترامی شنیدیم رئیس بازرسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: صنعت دفاعی برای تامین نیازهای فناورانه کشور اعلام آمادگی کرده است جانشین فرمانده سپاه پاسداران: رئیس‏جمهوری آمریکا به ضعف خود و اقتدار ایران رسما اعتراف کرد شکست پروژه ناقص ایران‏هراسی آمریکا