دبیرکل حزب ندای ایرانیان: ‌برای گفتن حرف حق آبرو دادیم و بی‌احترامی شنیدیم

دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: ما برای اینکه حرف حق می‌زدیم و آینده جامعه را پیش‌بینی می‌کردیم، آبرو دادیم و بی‌احترامی و بدترین اتهامات را تحمل و روزهای سختی را سپری کردیم.
به گزارش ایرنا، سیدمحمدصادق خرازی روز جمعه در همایش جوانان حزب ندای ایرانیان که در تهران برگزار شد، افزود: نقش احزاب باید به حدی از تاثیری‌‌گذاری برسد که بتواند یکه‌تازی قدرت را کنترل کند. تا زمانی که احزاب و مطبوعات به عنوان ارکان دموکراسی به صورت ملی به رصد‌خانه‌ای برای کنترل عملکرد حاکمیت تبدیل نشود، پیشرفتی صورت نمی‌گیرد. روزی اندیشه ارزش دارد و کشور خوب اداره می‌شود که اصل نقد پذیری و نظارت عمومی وجود داشته باشد.
وی تصریح کرد: زمانی حزب هستیم که درد جامعه، مردم، روشنفکران، دلسوزان و آلام را بتوانیم تشخیص دهیم در این صورت می‌توانیم در ادبیات سیاسی کشور نقش‌آفرینی کرده و پیشرفت کنیم.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با ذکر این نکته که تولید فکر باید به رسمیت شناخته شود، خاطرنشان کرد: روزی اندیشه ارزش دارد و کشور خوب اداره می‌شود که اصل نقد‌پذیری و نظارت عمومی وجود داشته باشد.


دبیر‌کل حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه هر کسی به اندازه خود در دوران سختی‌ها باید تلاش کند و زحمت بکشد، خاطر‌نشان کرد: ما از روز اول در حزب شعار جوانگرایی دادیم و حزب با شعارهای مستحکم خود در جوانگرایی قدمی کوتاه نیامد.
خرازی ادامه داد: ما برای اینکه حرف حق را می‌زدیم و کف جامعه را می‌دیدیم، آبرو دادیم، بی‌احترامی و بدترین اتهامات را کشیدیم و روزهای سختی را تحمل کردیم. خرازی در ادامه اظهار کرد: دستگاه‌های اقتصادی و تجاری کشور تحت عوامل مختلف سیاسی، اعم از داخلی و روابط بین‌الملل دچار گرفتاری است و در این میان همه از دولت پاسخگویی می خواهند.
دبیرکل حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه در داخل می‌شد بهتر از این عمل کرد و شرایط تولید و اقتصاد را مدیریت کرد، یادآور شد: در سطح کلان مسائل اصلی کشور جدی گرفته نمی‌شود و بیشتر در دور باطل تبلیغات و دور زدن مشکلات قرار گرفته‌ایم. مسئولان اقتصادی کشور دنیا را نمی‌شناسند و نوع نگاه‌شان به اقتصاد مولد نیست.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس قوه قضائیه در سفر به کردستان: باید به وضعیت زندان و زندانی رسیدگی شود محمدعلی وکیلی مردم می‏پرسند کی نوبت آواربرداری داخلی است؟ خبرهای خوبی که درباره باغ‌ها و پارک‌های پایتخت به گوش می‌رسد رویش بوستان‌ها در شهر خاکستری برای برون‌رفت از برخی مشکلات باید صادرات را توسعه داد زمان رقابت در بازارهای بین‌المللی دولت توسعه‌گرا باید به دنبال فراهم کردن بستر رونق تولید باشد تنبیه درآمدهای کوچک در نظام مالیاتی با رای دادگاه عالی جبل‌الطارق، نفتکش گریس 1 آزاد شد فرجام یک دزدی دریایی انگلیسی رهبر حزب کارگر بریتانیا به دنبال برکناری نخست وزیر جدید است کوربین علیه جانسون قائم‌مقام حزب اعتماد ملی: در انتخابات حتما از افرادی صالح و اصلاح‌طلب حمایت می‌کنیم دبیرکل حزب ندای ایرانیان: ‌برای گفتن حرف حق آبرو دادیم و بی‌احترامی شنیدیم رئیس بازرسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: صنعت دفاعی برای تامین نیازهای فناورانه کشور اعلام آمادگی کرده است جانشین فرمانده سپاه پاسداران: رئیس‏جمهوری آمریکا به ضعف خود و اقتدار ایران رسما اعتراف کرد شکست پروژه ناقص ایران‏هراسی آمریکا