قائم‌مقام حزب اعتماد ملی: در انتخابات حتما از افرادی صالح و اصلاح‌طلب حمایت می‌کنیم

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی به تشریح وضعیت اقتصادی و شرایط بین‌المللی کشور پرداخت و گفت: با توجه به شرایط موجود، یکی از راهکارهای بهبود اوضاع، استحکام داخلی است.
به گزارش ایسنا، الیاس حضرتی، قائم‌مقام حزب اعتماد ملی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست سراسری بررسی چالش‌ها و فرصت‌های انتخابات اسفند، همچنین با بیان اینکه «در صحنه بین‌المللی در حال حاضر انفعال فایده ندارد»، افزود: باید از ابزارهایی که داریم استفاده کنیم. تصمیم گرفته شده که در مقابل تهاجم آمریکا و برخی کشورهای منطقه، ما هم مقاومت حداکثری و مقاومت فعال داشته باشیم.
وی ادامه داد: تاکتیک‌های مختلفی برای این مقاومت فعال در نظر گرفته و با موفقیت اجرایی شد. در بحث اقتصادی هم با سیاست‌هایی که در نظر گرفته شد الان به ثبات رسیده‌ایم. ما نیاز به استحکام داخلی داریم و انتخابات، مهم‌ترین فرصت در شکوفایی و ایجاد نشاط در کشور و رفع کدورت‌ها است. مشارکت مردم در انتخابات برخاسته از رقابت است و رقابت برخاسته از حضور قوی‌ترین تیم‌ها است. نمی‌شود اعضای اصلی تیم‌ها حذف شوند و رقابت و مشارکت حداکثری داشته باشیم. حتما افراد صالحی خواهند بود که از آن‌ها حمایت کنیم و نیاز به افراد غیر اصلاح‌طلب نیست.
قائم‌مقام حزب اعتماد ملی همچنین اقدامات رئیس قوه قضائیه را موجب استحکام داخلی و جلب اعتماد عمومی دانست و گفت: تا الان آقای رئیسی اقدامات فوق‌العاده مثبتی داشته که بسیار سازنده بوده است. ما از این اقدامات پشتیبانی می‌کنیم. آقای رئیسی به‌ خوبی از قوه قضائیه شروع کرده است. ما اگر قضات عادل و منصف و پاکدامن داشته باشیم همه به آن پناه می‌برند، اما اگر آنجا مرکز فساد باشد دیگر هیچ کس نمی‌داند چه کند. امیدوارم در حل مسائل داخلی و رفع اختلافات، بحث حصر نیز به‌زودی حل شود.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس قوه قضائیه در سفر به کردستان: باید به وضعیت زندان و زندانی رسیدگی شود محمدعلی وکیلی مردم می‏پرسند کی نوبت آواربرداری داخلی است؟ خبرهای خوبی که درباره باغ‌ها و پارک‌های پایتخت به گوش می‌رسد رویش بوستان‌ها در شهر خاکستری برای برون‌رفت از برخی مشکلات باید صادرات را توسعه داد زمان رقابت در بازارهای بین‌المللی دولت توسعه‌گرا باید به دنبال فراهم کردن بستر رونق تولید باشد تنبیه درآمدهای کوچک در نظام مالیاتی با رای دادگاه عالی جبل‌الطارق، نفتکش گریس 1 آزاد شد فرجام یک دزدی دریایی انگلیسی رهبر حزب کارگر بریتانیا به دنبال برکناری نخست وزیر جدید است کوربین علیه جانسون قائم‌مقام حزب اعتماد ملی: در انتخابات حتما از افرادی صالح و اصلاح‌طلب حمایت می‌کنیم دبیرکل حزب ندای ایرانیان: ‌برای گفتن حرف حق آبرو دادیم و بی‌احترامی شنیدیم رئیس بازرسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: صنعت دفاعی برای تامین نیازهای فناورانه کشور اعلام آمادگی کرده است جانشین فرمانده سپاه پاسداران: رئیس‏جمهوری آمریکا به ضعف خود و اقتدار ایران رسما اعتراف کرد شکست پروژه ناقص ایران‏هراسی آمریکا