وکیل اولیای دم میترا استاد: محمد علی نجفی بخشیده شد

وکیل اولیای دم میترا استاد، موضوع بخشیده شدن محمدعلی‌نجفی شهردار سابق تهران را تایید کرد.
محمود حاجیلویی گفت: اولیای دم میترا استاد، محمد علی نجفی را که براساس حکم دادگاه به قصاص نفس به خاطر قتل همسر دومش محکوم شده بود را بخشیدند.
مسعود استاد برادر میترا استاد در صفحه اینستاگرام خود از اعلام رضایت از نجفی خبر داد و با اشاره به آیه 134 سوره آل عمران که گذشت را یکی از صفات افراد پرهیزکار می‌داند، نوشت: و اما در مورد خودم که روزی سردار گمنام و روزی سردار سپاه نام گرفتم، می‌گویم که الان نه شغلی دارم و نه رسمی که از کسی گرفته باشم. فقط فرزند روستازاده‌ای به نام کاکابرار از دیار کرمانشاهانم.
وی افزود: از کودکی از پدر و مادرم مهرورزی آموختم و تا درجه دکتری تخصصی هوا و فضا در معتبرترین دانشگاه‌های کشور و بدون رانت تحصیل کردم. در بهمن سال 93 خانه هوا و فضای ایران را در شهرداری تهران تاسیس نمودم و الان نیز فقط مدرس دانشگاه هستم. و اما در آخر داستانمان به واسطه پادرمیانی بزرگان کرمانشاه و کشور و همچنین وکلای عزیزمان آقای مسعود افرازه و محمود حاج لویی، پدرم، مادرم و مهیارمان، آقای محمدعلی نجفی را بخشیدیم و از خون عزیزمان گذشتیم و خرسندیم که هیچ معامله‌ای با خون آن بزرگوار نکردیم که امیدوارم آقای محمدعلی نجفی در این چند صباح باقی مانده به دور از سیاست، به تزکیه نفس بپردازد.


رضایت‌نامه کتبی به دادگاه ارسال شد
در همین زمینه وکیل نجفی گفت: با وجود اینکه خانواده میترا استاد اعلام بخشش کرده‌اند اما ما همچنان به وظیفه قانونی خود عمل کرده و اعتراض خود را به رای صادره ازسوی شعبه 9 دادگاه کیفری یک تهران خواهیم داشت.
وی افزود: چون ما قتل را شبه عمد می‌دانیم به همین دلیل اعتراض خود را به دادگاه ارسال می‌کنیم تا پرونده به دیوان عالی کشور رفته و نهایتا فرجام خواهی خواهیم کرد.
محمد علی نجفی شهردار اسبق تهران هفتم خرداد ماه امسال، میترا استاد همسر دوم خود را به ضرب گلوله در منزل خود واقع در منطقه سعادت آباد تهران به قتل رساند و عصر آن روز با حضور در پلیس آگاهی تهران به قتل اعتراف و دلیل آن را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.
سایر اخبار این روزنامه
پیام رهبر انقلاب خطاب به اعضای گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی: شعار خدمت‌رسانی برای تحقّق عدالت و پیشرفت را همگانی کنید سازمان خصوصی‌سازی زیر ذره‌بین دستگاه قضا با حضور رئیس‌جمهور انجام می‌شود؛ کلنگ‌زنی 150 هزار خانه در عید غدیر در قالب طرح اقدام ملی حجم مبادلات تجاری ایران و هند به 30 میلیارد دلار افزایش می‌یابد پاکستان خواهان برگزاری نشست شورای امنیت درباره کشمیر حجت‎الاسلام والمسلمین قاضی‌ عسکر: لفظ «شهید» برای کشته‌شدگان منا در تفاهم‌نامه با عربستان تصریح شده رئیس مرکز تحقیقاتی روسیه: مهارت ظریف در دیپلماسی آمریکا را وادار به تحریم وی کرد وکیل اولیای دم میترا استاد: محمد علی نجفی بخشیده شد هند به دستور سفیر آمریکا عرصه را بر شیخ زکزاکی تنگ‌تر کرد قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس: کشور امسال بیشترین ذخیره مواد غذایی را دارد ترامپ: اگر مجبور شویم، از سازمان تجارت جهانی خارج می‌شویم در جلسه هیات دولت به ریاست دکتر روحانی؛ آیین‌نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی به تصویب نهایی رسید حجم مبادلات تجاری ایران و هند به 30 میلیارد دلار افزایش می‌یابد دستور ویژه رئیس‌جمهور برای ثبت جهانی منظر فرهنگی تاریخی اورامانات تحلیل سیاسی هفته