سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021
پیامک: 3000451213



جوابیــه

موضوع: پاسخ به مطلب روزنامه ایران، مورخ 6/5/98 صفحه یک با عنوان: تابلو‌های جدید مترو
با سلام، احتراماً ضمن تشکر از این مسافر گرامی و همچنین سپاس از آن روزنامه وزین به خاطر انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خوانندگان گرامی و ظرفیت ایجاد شده جهت تعامل و پاسخگویی به شهروندان و مسافران محترم مترو، به اطلاع می‌رساند به‌دلیل تعداد بالای ایستگاه‌های خطوط مترو و هزینه‌های سنگین چاپ، طبیعی است که با افتتاح هر ایستگاه نمی‌توان اقدام به چاپ نقشه‌های جدید کرد؛ لذا تا زمان راه‌اندازی دیگر ایستگاه‌های خطوط شش و هفت مترو، شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه بزودی با استفاده از برچسب‌های مخصوص در کنار نقشه‌ها در تابلو‌های درون قطار‌ها، ایستگاه‌های فعال خطوط شش و هفت را مشخص خواهد کرد تا مسافران گرامی در استفاده از ایستگاه‌های مترو دچار مشکل نشوند، لازم به توضیح است که جهت اطلاع‌رسانی به مسافران مترو، ضمن پیج در ایستگاه‌ها، بنر‌هایی در ایستگاه‌های خطوط شش و هفت مترو نصب شده که نشان می‌دهد کدام ایستگاه‌ها در حال حاضر فعال هستند.
   محسن محمدیان / مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل

نظــــــــر مـــــردم

درخواست معلمــــان حق‌التــــدریسی / خانــم تیموریان: زمانی که مدارس تعطیل می‌شود، معلمان حق‌التدریسی درآمد و حقوقی ندارند. از وزیر محترم آموزش و پرورش درخواست می‌کنم اگر معلمی کارش خوب است و 11 سال به‌صورت حق‌التدریس کار می‌کند، چرا نوع همکاری ایشان بعد از این همه مدت به وضعیت رسمی تغییر نمی‌کند؟ با این وضعیت، معلمان حق‌التدریس 3 ماه از سال حقوق ندارند. از مسئولان آموزش وپرورش درخواست پیگیری این موضوع را دارم.