یک مستشار نظامی آمریکا در عراق کشته شد

یک مستشار نظامی آمریکا در جریان عملیات مشترکی بین این کشور و عراق در نینوا، کشته شد.
به گزارش ایسنا، وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد، این پرسنل ارتش «در عملیات برنامه‌ریزی‌شده نیروهای امنیتی در عراق، درحالی‌که مشغول ارائه مشاوره و همراهی نیروها بوده، کشته شده‌ است». براساس گزارش فاکس‌نیوز، اطلاعاتی درباره هویت پرسنل نظامی کشته‌ شده منتشر نشده‌ است.
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا هفته پیش در حساب کاربری خود در توئیتر خبر از تمرین‌های توپخانه‌ای هنگ 327 پیاده‌نظام در نینوا داده بود.
نیروهای امنیتی عراق اخیرا دست به انجام عملیاتی در این استان زده‌اند که هدف از آن پاکسازی منطقه از نفرات باقی‌مانده داعش عنوان شده‌ است. در سال جاری میلادی، 9 نظامی آمریکایی در عراق جان خود را از دست داده‌اند.
سایر اخبار این روزنامه
تکذیب ادعای سازش با عربستان درباره شهدای منا امنیت منطقه محور رایزنی سران ایران، ترکیه، قطر و پاکستان معاون اول رئیس جمهور در نخستین مجمع اقتصادی خزر: ثبات و امنیت آبراه‌های بین‌المللی و سواحل شمال و جنوب و تنگه هرمز خط قرمز ایران است بازگشت حجاج ایرانی از روز جمعه رئیس‌کل دیوان محاسبات کشور: حمایت فولاد مبارکه از صنعت، عامل اشتغال‌زایی و رونق تولید است در جلسه هیات دولت به ریاست دکتر روحانی ؛ وضعیت صدورکارت‌های هوشمند ساماندهی می‌شود نایب رئیس مجلس: سیاست وزارت بهداشت در رابطه با درمان غلط است یک مستشار نظامی آمریکا در عراق کشته شد واکنش وزیر خارجه کشورمان به حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی: مسلمانان باید متحد شوند واکنش وزارت خارجه ایران به تحریم ظریف در شبکه‌های اجتماعی دکتر روحانی فرا رسیدن عید سعید قربان را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت نایب رئیس مجلس: سیاست وزارت بهداشت در رابطه با درمان غلط است عدالت، دست‌یافتنی است