عطر دل‌انگیز دعای عرفه امام حسین(علیه‌السلام) در سراسر ایران اسلامی ‌پیچید


عطر دعای پرفیض و عاشقانه عرفه بعدازظهر یک‌شنبه سراسر ایران اسلامی ‌را معطر ساخت. مردم با زمزمه دعای عرفه امام حسین(علیه‌السلام) با خالق هستی مناجات و راز و نیاز کردند و روح و جان خویش را صفا و معنویت بیشتر بخشیدند.
این مراسم در مشهد مقدس، قم، شیراز و شهرری؛ در جوار بارگاه امام علی بن موسی‌الرضا(ع)، حضرت معصومه(س)، حضرت احمد بن موسی(ع)، حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و مسجد مقدس جمکران با نورانیت و معنویت خاصی برگزار شد.
مراسم قرائت دعای عرفه که حضور با شکوه قشر نوجوان و جوان یکی از جلوه‌های زیبای آن بود، در برخی از یادمان‌های دفاع مقدس و در فضای نورانی حاصل از جانفشانی‌های شهیدان و رزمندگان نیز برگزار شد. برخی مراسم‌های دعای عرفه مزین به حضور پیکرهای مطهر شهدای تازه تفحص شده بود و این فضای معنوی را دو چندان ساخته بود. مؤمنان ضمن طلب آمرزش و مغفرت از درگاه الهی، با پروردگار متعال تجدید عهد کردند و باطن و روح خود را با مضامین عالی و عرفانی این دعای پرفیض معطر ساختند.
این مراسم در تهران، در مصلای امام خمینی(رحمهًْ‌الله علیه)، مهدیه تهران، حرم مطهر امام خمینی(رحمهًْ‌الله علیه)، کهف‌الشهداء، گلزار شهدای بهشت زهرا، حسینیه هدایت، حسینیه صنف لباس‌فروشان و مهدیه امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) نیز برگزار شد.


مساجد دانشگاه تهران، علم و صنعت و دانشگاه صنعتی شریف نیز میزبان نیایشگران روز عرفه بودند.
سایر اخبار این روزنامه
دولت به جای خالی کردن صندوق توسعه جلوی هزاران میلیارد فرار مالیاتی را بگیرد رمزگشایی از درگیری‌های امارات و سعودی در جنوب یمن (یادداشت روز) اخبار ویژه تشییع پیکر مطهرشهید مدافع حرم ابراهیم توسلی در قم کنوانسیون دفن پسماندهای هسته‌ای مصوبه دیگری در تاریکی! عطر دل‌انگیز دعای عرفه امام حسین(علیه‌السلام) در سراسر ایران اسلامی ‌پیچید جنگنده‌های سعودی نیروهای تحت امر امارات را در جنوب یمن بمباران کردند ایران ۲ برابر میانگین جهانی خانه خالی دارد تشکیل ائتلاف دریایی در خلیج‌‌فارس اقدامی ‌خصمانه علیه ایران است دستگاه‌ها موظف به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند قاچاقچیان کالا با برخی صاحب‌منصبان استان‌های مرزی هماهنگ هستند اعتراض ورزشکار آمریکایی به وضعیت این کشور با زانو زدن روی سکو با ما در فضای مجازی همراه باشید دولت به جای خالی کردن صندوق توسعه جلوی هزاران میلیارد فرار مالیاتی را بگیرد دولت به جای خالی کردن صندوق توسعه جلوی هزاران میلیارد فرار مالیاتی را بگیرد