خداقوت به چشمان بیدار جامعه


 
هفدهم مرداد روزی است که بر خلاف برنامه هرروزه، خود خبرنگاران  خبرساز هستند و این‌بار مسئولان به سراغ رسانه ها و خبرنگاران می روند. شاید همین تعامل هرساله است که رکن اساسی جامعه و جمهوریت را به خوبی نمایان می کند و حاصل این در کنار هم بودن چیزی نخواهد بود جز تلاش همه جانبه برای پیگیری مطالبات مردم و جامعه. این روز نه تنها برای خبرنگار که به همین دلایل، متعلق به مردم است و یادآور توجه مسئولان و مدیران به جایگاه خبرنگاران به عنوان نماینده مردم و افکار عمومی. خبرنگاران خراسان نیز روز گذشته همانند سال های گذشته میزبان مسئولانی بودند که به مناسبت روز خبرنگار به خداقوتی آن ها آمده بودند. در همین حال، حضور ارزشمند خانواده معزز شهدا، آزادگان و جانبازان گران قدر نیز حال و هوای تحریریه خراسان را متفاوت تر کرد.همچنین تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.   علاوه بر این برخی مسئولان از جمله «سید ابراهیم علوی» سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، «محمود بنانژاد مشهدی» رئیس اتاق اصناف مشهد، «حسن حسینی» رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، «محمدرضا اورانی» رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی، «محمد سنجری» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و «محمدباقر قاسم زاده» مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی نیز با ارسال پیام های جداگانه ای روز خبرنگار را به مدیران و خبرنگاران روزنامه خراسان تبریک گفتند. روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) نیز با ارسال پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت . خانه مطبوعات و رسانه های استان نیز در پیامی این روز را به خبرنگاران تبریک گفت.
 
حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در روزنامه خراسان
قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی با حضور در روزنامه خراسان، از بخش های مختلف روزنامه بازدید کرد و در دیدار با خبرنگاران، روز خبرنگار را تبریک گفت. مصطفی خاکسار قهرودی در این دیدار از بخش های چاپ، لیتوگرافی، صحافی و دیگر بخش های شهرچاپ خراسان بازدید کرد و از روند  مراحل فنی انتشار روزنامه مطلع شد. وی همچنین در بازدید از تحریریه خراسان، ضمن دیدار با خبرنگاران با اهدای گل این روز را تبریک گفت و در گفت و گو با خبرنگاران از بخش های مختلف موسسه بازدید کرد و در جریان فعالیت های آنان قرار گرفت.   قائم مقام آستان قدس رضوی در دیدار با مدیرمسئول و سردبیر روزنامه خراسان نیز ضمن قدردانی از فعالیت های رسانه ای این مطبوعه، اظهار کرد: کار خبرنگاری حرفه سنگینی است و درست عمل کردن روزنامه خراسان، سنگینی این کار را دوچندان کرده است. خاکسار قهرودی به رویکرد محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی اشاره و تصریح کرد: رویکرد محرومیت‌زدایی و حمایت از مستضعفان و محرومان در آستان قدس رضوی نه فراموش‌شدنی و نه قابل کاسته شدن است.شایان ذکر است در این بازدید، رضوی کیا سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس و دست پروری مدیر خبر و رسانه آستان قدس رضوی نیز ، خاکسار قهرودی را همراهی می کردند.

 در بازدید از تحریریه خراسان مطرح شد:
خوش و بش و گلایه های شهردار

شهردار مشهد نیز مهمان روز گذشته تحریریه خراسان بود. محمدرضا کلایی شهردار مشهد با حضور در روزنامه خراسان، روز خبرنگار را تبریک و در دیدار با مدیرمسئول و سردبیر روزنامه خراسان گفت: خراسان روزنامه ای حرفه ای و در زندگی مردم موثر است، روزنامه خراسان تجربه و سابقه ای دارد که در فضای حرفه ای امروز او انباشته شده و انصافا تاثیرگذار هم هست و اعتماد مردم به این روزنامه نیز به همین دلیل است. برای همه خبرنگاران این روزنامه آرزوی توفیق روزافزون از خداوند را داریم.شهردار مشهد همچنین به یکی از یادداشت های انتقادی روزنامه خراسان در مورد یکی از پروژه های شهرداری  اشاره کرد و گفت: هنوز از مراسم برنگشته و خسته و کوفته از کلنگ زنی بودیم و عرقمان خشک نشده بود که یادداشت روزنامه خراسان را دیدیم که در این یادداشت نوشته شده بود، شفاف باشید، فلان باشید و... می شد همین موضوع را یک ماه بعد مطرح کنید، نه این که هنوز ما از مراسم برنگشته این انتقاد مطرح شود. وی افزود: البته این خیلی خوب است که نیت همه خبرنگاران خیر است و این خیلی خوب و مفید است. کلایی سپس در جمع خبرنگاران در تحریریه روزنامه خراسان حاضر شد و در جریان فعالیت های بخش های مختلف خبری قرار گرفت و در بخشی از این بازدید با اشاره به نسخه موبایلی جدید سایت روزنامه خراسان گفت: من معمولا هر روز سایت روزنامه خراسان را می بینیم ، اتفاقا مدتی است که با رونمایی نسخه موبایلی جدید سایت روزنامه خراسان، صفحات روزنامه دیرتر در این نسخه قرار می گیرد که می تواند اصلاح شود. سردبیر روزنامه خراسان نیز در پاسخ به این موضوع اعلام کرد تا یک ماه آینده باگ های نسخه موبایلی جدید سایت روزنامه خراسان رفع خواهد شد.  شایان ذکر است مجید خرمی سرپرست روابط عمومی شهرداری مشهد نیز در این دیدار کلایی را همراهی کرد.
 


مهمان عزیز روزخبرنگار
قاضی عزیزی که چندسالی است دوران بازنشستگی خود را سپری می کند وسال های زیادی را به عنوان بازپرس در دستگاه قضا مشغول بوده است، یکی از خوانندگان پروپا قرص روزنامه خراسان به شمار می آید که سال هاست به صورت مستمر به مناسبت روز خبرنگار به تحریریه روزنامه خراسان سر می زند. عزیزی روز گذشته به رسم هرسال به همراه فرزندش در تحریریه روزنامه خراسان حاضر شد و در جمع خبرنگاران این روزنامه به بیان خاطراتش در زمینه همکاری های مشترک با روزنامه خراسان پرداخت. وی گفت: خبرنگاران روزنامه خراسان را از سال های دور به جدیت و تلاش های مثال زدنی شان می شناسم و این جدیت از گذشته های دور تا امروز دررفتار و کردار آنان به چشم می خورد.
 
روزنامه خراسان ،از برند های اصلی استان است
مدیر عامل سازمان سامان دهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری مشهد نیز روز گذشته در بازدید از تحریریه «خراسان» گفت: روزنامه خراسان امروز به یکی از برندهای اصلی و نمادهای هویتی استان تبدیل شده است. بهروز کیانی افزود: امروز با وجود ورود شبکه های مجازی، روزنامه خراسان هنوز جایگاه خودش را حفظ کرده و از جایگاه خوبی در بین مردم برخوردار است، مردم هنوز این روزنامه را ورق می زنند و این نشان از محبوبیت و حرکت حرفه ای خراسان در تولید محتوا دارد. وی به ذکر خاطره ای از دوران دانشجویی اشاره کرد و افزود: در زمان دانشجویی که دراستان های دیگر تحصیل می کردیم با دیدن روزنامه خراسان به این روزنامه تعلق خاطر داشتیم و حس خوبی را برای ما تداعی می کرد و این وجه مشترک، بین  بسیاری از خراسانی ها  وجود دارد.
 
در بازدید تعدادی از اعضای شورای شهر مشهد  از روزنامه خراسان مطرح شد:
تاثیر پیگیری های روزنامه خراسان در به نتیجه رسیدن مطالبات مردم

 برخی از اعضای شورای شهر مشهد نیز از دیگر مهمانان روز گذشته روزنامه خراسان  به مناسبت روز خبرنگار بودند. مجتبی بهاروند، احسان اصولی، محمد هادی مهدی نیا، محمد حسن ودیعی، شهناز رمارم و بتول گندمی با حضور در تحریریه «خراسان» روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفتند و با مدیرمسئول و سردبیر روزنامه خراسان دیدار کردند. مجتبی بهاروند رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد در این دیدار با اشاره به تاثیر پیگیری های روزنامه خراسان در به نتیجه رسیدن مطالبات مردم گفت: در بحث کارمزد من کارت همین پیگیری های روزنامه خراسان، باعث شد با اقداماتی موضوع اصلاح شود، ما نیز سعی کردیم در حل مشکلات تعامل خوبی با روزنامه خراسان داشته باشیم. احسان اصولی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر در این دیدار اظهار کرد: روزنامه خراسان همواره منافع مردم و شهر را مد نظر قرار می دهد و نقش محوری در هدایت سایر رسانه ها دارد، اگر همگرایی و هم افزایی در شهر مشهد وجود دارد مرهون رسانه هایی مثل روزنامه خراسان است که نقش کلیدی دارند. همچنین محمد هادی مهدی نیا رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهد نیز در این دیدار اظهار کرد: هر موضوعی از مطالبات مردم که روزنامه خراسان پیگیری کرده به نتیجه رسیده است. وی با بیان این که شورای پنجم همواره از نقد منصفانه استقبال می کند، تصریح کرد: یکی از ویژگی های روزنامه خراسان همین نقد منصفانه در امر اطلاع رسانی است و ما از این موضوع استقبال می کنیم. شهناز رمارم عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد نیز که در این دیدار حضور داشت، اظهار کرد: روزنامه خراسان همیشه در بیان مسائل و مشکلات به صورت حرفه ای و با قدرت عمل کرده است.
بتول گندمی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا نیز ضمن تبریک روز خبرنگار، به جایگاه روزنامه خراسان در بین مردم استان اشاره کرد و گفت: یکی از مزیت‌های روزنامه خراسان این است که اطلاعات را همان‌گونه که هست به مخاطب منتقل می‌کند و این شایسته تقدیر است.
 
روزنامه خراسان بی طرفانه نقد می کند
همچنین رئیس شورای اسلامی استان که به مناسبت روز خبرنگار برای عرض تبریک این روز به خبرنگاران در تحریریه روزنامه خراسان حضور یافته بود، در سخنانی نقد بی طرفانه را از ویژگی های بارز «خراسان» برشمرد و اظهار کرد: همین نقد بی طرفانه  است که باعث شده این روزنامه در میان مردم و مدیران از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد. سعید برزویی با بیان این که روزنامه خراسان همواره سعی کرده پیگیری مشکلات مردم را یکی از اولویت های خود قرار دهد، تصریح کرد: انعکاس و پیگیری مشکلات مردم از مسئولان، باعث شده مردم به این روزنامه اعتماد داشته باشند.
 
بازدید پیش کسوتان ورزش صبحگاهی
اولین مهمانان روز گذشته تحریریه «خراسان»   اعضای سحرخیز گروه ورزش صبحگاهی پیشگامان ایستگاه استاد "معدلی" پارک ملت بودند. در این بازدید پیش کسوتانی همچون تحققی، مهدویان، صداقت، تاجدار،آستانه، عرفانیان و ابراهیمی به نمایندگی از دیگر اعضا روز خبرنگار را  تبریک گفتند.
 
 
مهمانان ارزشمند ما
تحریریه خراسان روز گذشته میزبان پدر 3شهید، فرزند شهید مدافع حرم، جانباز و آزاده دفاع مقدس بود
خاطره ماندگار روزخبرنگار 98 روزنامه خراسان، حضور ارزشمند پدر سه شهید، فرزند شهید مدافع حرم، جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس بود که روز گذشته به همراه مدیرکل بنیاد شهید استان مهمان روزنامه خراسان رضوی بودند. پدر و خواهر شهیدان دهنوی، فرزند شهید مدافع حرم حسین محرابی، نجات عباسی جانباز سرافراز و عرفانی از آزادگان دوران دفاع مقدس با حضور در روزنامه خراسان، روز خبرنگار را تبریک گفتند. پدر شهیدان دهنوی در این دیدار خطاب به خبرنگاران روزنامه خراسان گفت: شما هستید که باید جامعه را هدایت و روشن کنید تا واژه هایی مانند ایثارگری و گذشت در بین مردم پررنگ و با داشتن جامعه ای اخلاق مدار، زمینه های حضور امام زمان(عج) فراهم شود. از این رو قدردان مسئولیت خطیر خبرنگاری باشید. همچنین فاطمه محرابی فرزند شهید مدافع حرم حسین محرابی نیز در جمع اهالی خراسان، فرازهایی از وصیت پدر خود را قرائت کرد.
حجت الاسلام والمسلمین حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در دیدار با مدیرمسئول و سردبیر روزنامه خراسان ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: روزنامه خراسان تلاش مضاعفی در بحث ایثار و شهادت دارد و هرچه بیشتر برای خدمت رسانی به جامعه تلاش  شود، ارزش کار روزنامه نگاران بالاتر می رود. وی تاکید کرد: وقتی دنیایی در مقابل یک فرد قرار می گیرد، دلیل بر قوت و قدرت آن فرد است و حالا که دنیا در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستاده، نشان از ارزش این نظام است. این  موضوع را دشمن هم در تحلیل هایش می گوید و در این زمینه رسانه ها نقش مهمی را برعهده دارند و همیشه نقشه های دشمن را برملا کرده اند. در جنگ همه جانبه، رسانه ها نقش بی بدیلی را ایفا کرده اند و به اهالی روزنامه خراسان دست مریزاد می گوییم.دکتر محمد سعید احدیان مدیر مسئول روزنامه خراسان نیز در این دیدار اظهار کرد: در این چند روز، مسئولان زیادی به تحریریه خراسان آمدند اما بدون تردید میزبانی از خانواده های شهدا، اتفاق نیکی برای ماست. وی افزود: ما بدهکار خون شهدا هستیم، بدهی عظیمی به ایثارگران و شهدا داریم و امیدواریم این بدهی را روز قیامت ادا کنیم. حضور در کنار جامعه ایثارگران افتخار بزرگی است.

پیگیری هایی که زمینه آبادی  جاده حسن آباد را فراهم کرد
مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز با حضور در تحریریه «خراسان» به خداقوتی خبرنگاران آمدند. معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان در این بازدید با تأکید بر جایگاه روزنامه خراسان در استان گفت: با این که امروز شاهد تسلط فضای مجازی در حوزه خبر هستیم اما خواندن روزنامه خراسان احساس متفاوت و آرامش خاصی به انسان می‌دهد. کیانفر ضمن قدردانی از گزارش‌های پیگیرانه روزنامه خراسان گفت: گزارش‌های مؤثر روزنامه خراسان تأثیر بسیار زیادی در بازسازی جاده حسن‌آباد داشته است زیرا وضعیت نامناسب این جاده مواصلاتی به شهرک صنعتی توس موجب آزردگی خاطر بسیاری از صنعت گران، ساکنان و مراجعه‌کنندگان در چند سال اخیر بود.سید علی علوی سردبیر روزنامه خراسان نیز در این بازدید تاکید کرد: روزنامه خراسان میراث معنوی استان است و ما تمام تلاشمان را برای حفظ این میراث ارزشمند به کار می گیریم.

مدیرعامل سازمان عمران و توسعه آستان قدس رضوی مطرح کرد:
راهکارهایی برای رونق تولید

همچنین مدیرعامل سازمان عمران و توسعه رضوی نیز با حضور در تحریریه روزنامه خراسان به خداقوتی خبرنگاران آمد. سعید اکبریان در دیدار با مدیرمسئول و سردبیر روزنامه «خراسان» گفت: در راستای رونق تولید، باید ظرفیت های محلی را شناسایی و بین همه ذی نفعان زنجیره ایجاد کنیم و برای آموزش و افزایش مهارت ها تسهیل گر قرار دهیم، همچنین با پشتیبان، کار را به صورت حرفه ای پیش ببریم. وی افزود: آستان قدس رضوی به عنوان معین اقتصادی سرخس و چناران فعالیت می کند؛ ما در سرخس 400 هزار هکتار زمین و در چناران موقوفات زیادی داریم که می توانیم با تشکیل مدل معین اقتصادی رابطه اجتماعی و اقتصادی ایجاد و از ظرفیت پروژه ها نیز استفاده کنیم و تمامی این موارد با اطلاع رسانی از طریق رسانه ها محقق می شود.

مدیرعامل شهر جدید بینالود:
روزنامه خراسان همواره حامی فعالان اقتصادی بوده است
حمیدرضا یزدانی، مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید بینالود روز گذشته به مناسبت روز خبرنگار از تحریریه روزنامه خراسان بازدید و ضمن تبریک این روز، از حمایت های روزنامه خراسان از پروژه های اقتصادی استان قدردانی کرد. یزدانی در ادامه به بیان مشکلات موجود در شهرجدید بینالود پرداخت و گفت: تا امروز شهر جدید بینالود تا حدودی مظلوم واقع شده و ما سعی کرده ایم با حضور مسئولان استانی و کشوری این مشکلات را برطرف کنیم، ورود رسانه ها در این زمینه کمک شایان توجهی به این پروژه می کند که  خوشبختانه روزنامه خراسان تا امروز فعالیت های گسترده ای در این زمینه داشته و همیشه با مجموعه شهر جدید بینالود همراه بوده است.سید علی علوی سردبیر روزنامه خراسان نیز در این دیدار گفت: ما در روزنامه خراسان رسالتی را در زمینه کمک به رونق مناطق اقتصادی بر دوش خودمان احساس می کنیم، زیرا رشد و توسعه این مناطق به رشد اقتصادی استان می انجامد و در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

مدیرکل ارشاد استان: روزنامه خراسان از عناصر هویتی خراسان است
مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز روز گذشته با حضور در تحریریه خراسان، ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: روزنامه خراسان از عناصر هویتی خراسان است ، همچنین آخرین خبر نیز یکی از رسانه های مهم و تاثیر گذار فضای مجازی در کشور محسوب می شود.شایان ذکر است مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ،  مدیر شعب بانک مهر ایران در استان، سخنگو و جمعی از مدیران شرکت توزیع برق مشهد و جمعی از مدیران دانشگاه شهید مطهری واحد برادران مشهد نیز روز گذشته با حضور در تحریریه روزنامه خراسان، روز خبرنگار را به مدیران و خبرنگاران «خراسان» تبریک گفتند.


جانشین مرزبانی استان در بازدید از تحریریه «خراسان» مطرح کرد:
خبرنگاران، مرزبانان فرهنگی کشور

تحریریه روزنامه خراسان روز گذشته میزبان مرزبانان غیور کشورمان بود، جانشین مرزبانی استان که به همراه تعدادی از مسئولان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی به خداقوتی خبرنگاران آمده بود، در نشستی با سردبیر و مدیرمسئول «خراسان» گفت: خبرنگاران و مرزبانان، یک نقطه اشتراک مهم کاری با هم دارند ، ما مرزبانان مرزهای میهن اسلامی مان هستیم و خبرنگاران، مرزبانان فرهنگی کشورند. سرهنگ حسین ابراهیمی با ابلاغ پیام تبریک سردار جان نثار فرمانده مرزبانی استان به خبرنگاران روزنامه خراسان، گفت : «خراسان»، روزنامه ای است که فراتر از مرزهای استان و حتی کشور فعالیت های فرهنگی قابل توجهی   انجام می دهد و در این زمینه تاثیراتی داشته و ما همیشه شاهد این تاثیرگذاری بوده ایم. وی افزود: در خراسان رضوی  900 کیلومتر مرز داریم که برای تعداد زیادی از مردم استان ناشناخته است و مرزبانی براساس وظایف ذاتی خود به صورت شبانه روزی به برقراری نظم و امنیت در این مرزها می پردازد و نتیجه این زحمات و خدمات مرزبانی، آرامش و آسایشی است که ما امروزشاهد آن هستیم.محمدسعید احدیان مدیر مسئول روزنامه خراسان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات شبانه روزی مرزبانان استان در برقراری امنیت مرزهای کشور، گفت : امنیت، یک اصل مهم است که بدون این اصل ،دیگر مفاهیم موجود رنگ می بازد ، در ذیل سایه امنیت است که رشد و پویایی به وجود می آید. وی افزود: ما به عنوان جزئی از جامعه، امیدواریم بتوانیم مانند  مرزبانان کشور به درستی به وظایف مان عمل کنیم. همچنین سید علی علوی سردبیر روزنامه خراسان نیز در این دیدار گفت: مرزبانی در خراسان رضوی از گذشته تا امروز دارای اهمیت ویژه ای بوده و هست و در این حوزه شاهد فعالیت قابل تقدیر و شایسته مرزبانان بوده ایم. وی افزود: اهمیت مرزبانی به حدی است که بزرگان  دینی ما به اهمیت آن و همچنین فضایل این شغل اشاره کرده اند و ما نیز امیدواریم بتوانیم در حوزه حفاظت از مرزهای کشورمان در کنار مرزبانان قدم هایی را برداریم.

نماینده مردم مشهد و کلات  در مجلس:
مقبولیت «خراسان»  قابل تضعیف شدن نیست

رضا شیران خراسانی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نیز از افرادی بود که روز گذشته در بازدید از تحریریه روزنامه خراسان، این روز را به خبرنگاران تبریک گفت. وی در این بازدید گفت: جایگاه روزنامه خراسان و مقبولیت آن قابل تضعیف شدن نیست زیرا خوانندگان این روزنامه برحسب قدمت و اعتمادی که به آن دارند ثابت هستند و این روزنامه همیشه در کنار صبحانه ما نمایندگان استان قرار دارد و هرروز صبح خبرها و گزارش‌های این روزنامه را مطالعه می‌کنیم.

 
محمد علی قنادزاده رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی نیز روز گذشته مهمان ما بود. وی ارتباط دو سویه بین اصحاب رسانه و مسئولان را مهم و ضروری دانست و اظهار کرد: برای بهبود وضعیت کسب و کار باید تلاش شود و این مهم با پیگیری رسانه ها محقق می شود.
 
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی:
رسالت رسانه ها امروز از هر زمان دیگری حساس تر است

 یکی دیگر از مهمانان روز گذشته روزنامه خراسان که به مناسبت روز خبرنگار به خداقوتی خبرنگاران آمده بود، نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی بود. رمضانعلی سبحانی فر پس از بازدید از تحریریه «خراسان» در دیدار با مدیرمسئول و سردبیر روزنامه، با اشاره به تشکیل فراکسیون مطبوعات، رسانه و فضای مجازی در مجلس، گفت: امروز رسالت رسانه های ما در بخش های مختلف از هر زمان دیگری حساس تر است. بنابراین وظیفه همه، حمایت از این قشر است که شرایط سختی را به لحاظ مالی می گذرانند، مواردی مانند گران شدن کاغذ و کاهش تبلیغات نیزبه کاهش درآمد روزنامه ها منجر شده است.  وی با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وظیفه رسانه ها ست که امید را در جامعه تزریق کنند تا فضای سالم رقابتی برای حضور چشمگیر مردم در پای صندوق های رای فراهم و نقشه های آمریکا خنثی شود.
وی در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان در کمیسیون مشترک خدمات اداری مجلس نیز گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان که جامعه هدف آن ها کم نیست، تصویب شده است و بر اساس آن، دولت مکلف است طی سه سال همسان سازی حقوق بازنشستگان را به گونه ای انجام دهد که شاغلان مشابه خود به میزان 90 درصد دریافتی داشته باشند که نقطه امیدی برای بازنشستگان است.  

مشاور وزیر اطلاعات در دیدار با جمعی از خبرنگاران و مدیران رسانه استان:
اهالی رسانه مردمی بمانند

مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات استان در آستانه روز خبرنگار، در دیداری صمیمی با مدیران و اصحاب رسانه خراسان رضوی، تأکید کرد : خبرنگاران و اهالی رسانه برای رسیدن به اهداف خود، باید مردمی بمانند و در عین حال امیدآفرینی را به عنوان یک اصل فراموش نکنند. وی مردم را ستون دین دانست و گفت: رویکرد شما در فعالیت های رسانه ای، باید این باشد که به دنبال راضی بودن مردم باشید، نه رضایت ویژه خواران. این مقام امنیتی با بیان این که مسئولان از انتشار اخبار نگرانی ندارند، افزود: مهم درک راهبردی از اخبار و نحوه انتشار آن‌ها به شکلی است که افکار عمومی متشنج و مشوش نشود. این مقام امنیتی با اشاره به فرازهای مهم بیانیه مقام معظم رهبری برای گام دوم انقلاب، مواجهه با روایت دشمن، در نظر گرفتن منافع ملی در عین حفظ سلایق جناحی و ارائه صادقانه اخبار را از مهم‌ترین رسالت های خبرنگاران دانست. مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی در این دیدار به رسالت والای خبرنگاری در هدایت افکار عمومی و مدیریت نرم جامعه اشاره کرد و گفت: با توجه به فرمایش امیر المومنین به مالک اشتر، قضاوت مردم برای شما اهالی رسانه مبنای ارزش گذاری است، بنابراین توجه به افکار عمومی هم برای شما خبرنگاران و هم برای ما مسئولان اهمیت دارد.مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود، شکست های راهبردی آمریکا از ایران را تشریح کرد و با اشاره به نگرانی کشورهای حاشیه خلیج فارس از افزایش تنش در منطقه گفت: تشدید دشمنی ها علیه جمهوری اسلامی به خاطر استقلال ایران اسلامی است اما ایستادگی مردم دشمنان را به این نتیجه رسانده که آمریکا دیگر نه می تواند ایران را مهار کند و نه می تواند از ایران انتقام بگیرد زیرا ایران در برابر هر خطایی آماده اقدام متقابل است.وی با بیان این که مذاکره ایران با آمریکا در مقطع فعلی به معنای نادیده گرفتن توان دفاعی و چشم پوشی از حقوق مسلم خود است، افزود: بعد از مواضع مقام معظم رهبری در دیدار نخست وزیر ژاپن، دنیا به این نتیجه رسید که ایران همچنان اراده دارد در مقابل آمریکا بایستد. همچنین ایران در میدان عمل هم اراده خود را با انهدام پهپاد آمریکایی و اقدام متقابل علیه انگلیس نشان داد. در این دیدار چند تن از پیش‌کسوتان رسانه نیز دیدگاه ها و دغدغه های خود را درباره موضوعاتی چون لزوم افزایش اعتماد عمومی، مشکلات معیشتی خبرنگاران، اهمیت ارائه قرائت اول از رخدادهای خبری و اقدامات بایسته در گام دوم انقلاب مطرح کردند.
 
مدیرکل دام پزشکی استان:
روزنامه خراسان برند مطبوعات استان است

مدیر کل دام پزشکی خراسان رضوی نیز در بازدید از روزنامه خراسان، این روزنامه را برند مطبوعات استانی و ملی دانست و گفت:  17 مرداد را گرامی می داریم و به اهل قلم تبریک می گوییم، مدیران و مسئولان روزنامه خراسان انسان هایی فرهیخته هستند که سردمدار قلم در استان محسوب می شوند، روزنامه وزین خراسان نیز خارج از همه دسته بندی های سیاسی  فعالیت می کند. دکتر احمد شریعتی اظهار کرد: ما در حوزه دام پزشکی مدیون اهالی رسانه و خبرنگاران هستیم و بسیاری از فعالیت هایی که در حوزه های بهداشتی انجام دادیم، با کمک رسانه بوده است. وی افزود: به عید سعید قربان نزدیک می شویم و یکی از کارهای ارزنده ای که توسط رسانه ها انجام شد، پیگیری در خصوص کشتار نشدن دام در منازل و معابر بود و الان می توانیم ادعا کنیم 70 درصد مردم در منازل شان دام کشتار نمی کنند و این اقدام را در کشتارگاه ها انجام می دهند.