وزیر اطلاعات: تروریست‌ها باید از هیمنه سربازان گمنام امام زمان(عج) بترسند

وزیر اطلاعات گفت: این وزارتخانه برای مردم ایران اسلامی امنیت‌آور و برای دشمنان نظام اسلامی رعب‌آور است.
به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سید محمود علوی در همایش ائمه جمعه استان اصفهان، اقدامات تامین امنیت را تعطیل‌بردار ندانست و گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در عرصه‌های مختلف به توفیقات خوبی رسیدند که بیان آن خوشحال کننده است و در مناسبت‌های مختلف به تصمیم‌سازان نظام ارائه می‌شود.
وزیر اطلاعات افزود: حکومت برای مردم تشکیل می‌شود و باید بر اساس فرهنگ اسلامی، امنیت، عدالت، کرامت، معیشت و حرمت برای همه آحاد جامعه تامین شود. بنابراین سرلوحه اقدامات وزارت اطلاعات از همان ابتدا تا کنون سه اصل شرع، قانون و اخلاق قرار گرفته است. علوی گفت: در فعالیت‌های اطلاعاتی کار باید در چارچوب شرع باشد و این‌گونه عمل کردن موجبات آسیب را فراهم نمی‌کند و آمیختن اقدامات اطلاعاتی با اخلاق پیش برنده کارها است. وزیر اطلاعات آینده‌پژوهی و پیشگیری از بحران و جلوگیری از تبدیل بحران‌ها به مسائل اجتماعی و سیاسی و اطلاع‌رسانی به مسئولان را مهم‌ترین وظایف سربازان گمنام امام زمان(عج) دانست و افزود: اسم وزارت اطلاعات برای خودی‌ها رعب‌آور نیست بلکه تروریست‌ها و دشمنان باید از هیمنه سربازان گمنام امام زمان(عج) بترسند.
علوی با اشاره به نمونه‌هایی از اقدامات و موفقیت‌های وزارت اطلاعات گفت: بسیاری از ماموریت‌های وزارت اطلاعات قابل بیان نیست اما به صورت حرفه‌ای متقن و مستند انجام می‌شود.


وزیر اطلاعات اقدامات دانش‌پایه اطلاعاتی، تقویت امکانات فنی و عملیاتی و افزایش دانش‌آموختگان دانشگاه تخصصی را از جمله فعالیت‌های انجام شده در دولت یازدهم و دوازدهم بیان کرد و گفت: اکنون وزارت اطلاعات در بین سرویس‌های اطلاعاتی جهان در جایگاه ممتاز قرار دارد.
علوی بر شناسایی عوامل نفوذی تاکید کرد و افزود: به لطف خدا سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در شناسایی این افراد دارای تخصص حرفه‌ای هستند و اقدامات آنان را زیر ذره بین دارند.
سایر اخبار این روزنامه
خبر مهم از زبان گزارشگر معروف عادل به تلویزیون برمی‌گردد علیرضا صدقی آفت سکوت شرکت هواپیمایی ایران ایر‏تور با 34 میلیارد تومان واگذار شد؟ تکرار تراژدی خصوصی‏سازی در ایران سردیس ملک‌المتکلمین هم دزدیده شد سریال ادامه‌دار ناپدید شدن مجسمه‌های شهری «فارابی» هم به جمع مفاخر مصادره‌شده توسط کشورهای دیگر پیوست غارتگری به سبک دنیای نوین! «‌ابتکار» چالش میان آمریکا و ترکیه در سوریه را بررسی می‌کند تسویه حساب ژئوپلیتیک در زمین سوریه رئیس‌جمهوری: ظریف مجتهد سیاسی است دلجویی‌ها از وزیر تحریم‌شده رئیس قوه قضائیه: قاضی باید از هر جهت تامین باشد قاضی مسعودی مقام: هادی رضوی روانه زندان شد وزیر اطلاعات: تروریست‌ها باید از هیمنه سربازان گمنام امام زمان(عج) بترسند روابط عمومی مجمع ارسال نامه‌ آیت‌الله آملی به رهبر انقلاب را تکذیب کرد گمانه‌زنی‌ها در مورد موضع مدیرکل جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیرامون مسائل ایران ادامه دارد آنومی غفلت جمعی در ایالات متحده